Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig smak og behag, men jeg har notert meg en spesiell sak: når Ducati lanserer en ny modell er det nesten alltid masse hyling om alt som er feil og hvordan Ducati svikter oss ....  for Scramblers del har det nesten ikke vært negative ytringer... Kanskje det betyr at den appellerer til både nye og gamle Ducatister...

 

Tesla på Amcar-treff er det i hvert fall ikke ;)

 

Planlegger du å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Planlegger du å kjøpe?

 

Har kjøpt en rød Icon, og tok lappen fredag.. mandag kveld hadde jeg klokket i overkant av 100 mil :) Vurderte å melde på meg turen i helga men det kunne fort blitt en i overkant brå start.

 

Har i grunn aldri vært noe fan av motorsykkel og hadde ikke engang moped som tenåring. Men, når jeg så lanseringen av Scrambler i vår bråbestemte jeg meg for at nå var tida inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Det hjalp ikke noe, så det må befinne seg en "usynlig" sprekk i innsuget, gummi som har løsne fra metallet pga irr, eller noe slikt...  Så da ble det å bestille nye innsug fra løvaas. Turte ikke spørre om prisen, men jeg håpa på ca max 600 pr stk. Så sjokket kom selførgelig da jeg henta de; ca 1450/stk. Kanskje ikke så rart, nå som kronekursen ligger et sted mellom monpolpenger og  mongolske togrog.🥴 (Og hvis noen tror det vil hjelpe å stemme Høyre neste gang, tar de helt feil.) Monterte med pakn cement (var kanskje unødvendig) i går, locktite på boltene, 5 Nm, på med trottlene, oppstart, stoppa etterhvert med et poff i vertikal innsug. men det viste seg at co sofware var stillt på 0 (null). 16 var utgangspunktet. Nå står den på 22. og co måler ca. 2.6 (er det litt høyt?) og går veldig fint. Jeg måtte skru lufteskruen neste inn på horisontal og ca 1 omdr ut på vertikal, for å få co lik på begge. Det er lett å måle de individuellt på denne, da den har to seperate anlegg, ikke noe krossover eller katalysator. Da gjenstår det å sjekke synkroniseringa igjen. Slik jeg har forstått det kan det være en lite forskjell her, til fordel for co likhet ? Måtte bytte toppdekselpakning på horisontal, og jeg hadde trolig brukt feil pakn cement. eJeg hadde brukt en ikke herdende som fungerer best med papir pakn og slikt? Monterte med en herdende silikonpakning. Også på de små feltene under kam "holderne". Bytta også endelokkene på venstre side på den toppen. Det lakk også kjølevæske fra de korte slangene mellom manifold og radiator. (jeg hadde en mistanke til at disse var dårlige, og burde ha bytta før😶) Rensa for irr på slange stussene og monterte de nye trange fine... Radiatoren var ikke så varm, under testen, på høyre side, i går. Så ikke kom her å si at jeg må tappe kjølevæske og demontere denne for fem💥x👹te gang, fordi den er tett, eller at termostaten er gåen🤣💩
    • To tombola-gevinster tas med. Det er hofte-/lårtasker vi har til overs etter den perioden vi brukte kjørende marshals med radio på hofta, i stedet for flaggvakter.
    • Det var i 2017 omtrent. Nesten alle hadde andre sykler, Eker hadde knapt nok adkomst og en skjegget viking løp rundt på Karl Johan, løftet på japanske turister og tok veldig fine bilder (hint hint).
    • Dette må være noen år siden.    Da Anne ennå hadde sin nydelige perle, S4RS ❤️
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer