Gå til innhold

Forsikre Ducati


Gary lauritzen

Anbefalte innlegg

Jeg er fornøyd med Tryg. Mener å huske at IF var noen hundrelapper billigere, men totalpakken var dårligere.

 

Bosted, alder, rabatter, type sykkel, innelåst, godkjent lås, osv osv gir så mange rare utslag at det blir vanskelig å konkludere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har god erfaring med å bytte ofte. Da blir jeg alltid oppringt av noen der jeg har sagt opp, og ofte klarer de å presse prisen lenger ned. Dette er nok dels fordi jeg ikke har hatt skader på lenge, og at alder begynner å nærme seg 50...

If har egne folk som kun jobber med å få atraktive kunder tilbake. De har lov til å gi større rabatter enn vanlige selgere... Vet at ikke alle selskap har denne ordningen. Når jeg snakker med vanlige selgere hos If, kjenner de ikke til denne ordningen. Men når jeg sier opp forsikringen tar det mellom en og to uker, så får jeg en telefon :)

Multistradaen min er billigst hos If. Der er Gjensidige dobbelt så dyr. 999-en ble i år billigst hos Gjensidige.

Men i år kom If med en ny regel, etter at jeg presset dem en del på pris. De ville gi meg full rabatt også på sykkel nummer to. Altså opprykk til 75% 1. år fordi jeg hadde en annen sykkel der med full bonus... Men likevel ble 999-en billigere med 50% bonus hos Gjensidige. Men dette var også etter at jeg presser dem litt og forteller om hvilket tilbud jeg har et annet sted....

Krever litt jobb, men er absolutt verdt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg har kjørt 204-hk-versjonen av 911SC. Jeg var ganske risikovillig den gangen, og fikk tilbud om å kjøre en slik t/r Strynsvatn Camping - Stryn Sentrum en gang rundt sen nitti. Vi var en litt broget gjeng på campingen. Jeg måtte ned fra campingen til sentrum for å ta ut penger(!) til leie av hytte. Fikk tilbud fra en Bergenser jeg hadde pratet med i fylla kvelden før om å "Ta Påååårrrrshen"  da jeg prøvde å åpne døra på den ytterst kjipe leiebilen vi hadde den gangen - jeg og min daværende samboer. Så da tok jeg Porschen. En 1981 3.0SC med påmontert bakvinge, men ellers standard. Eieren skrøyt av en tid Bergen - Stryn på mindre enn 3 timer om man tror på det. Saktekjøring kom med publikum, jeg kom meg ut av campingen uten å kvele motoren. Og så startet jeg å kjøre. Ohj. For en gokart. For en følelse med alt. Heldigvis visste jeg allerede som 25-åring at man ikke skal slå av midt i svingen på en 911. Men vet alle det? ;=)      
    • Er den Porschen 3 literen med 204hk? Jeg hadde 80 modell med 188 og siden den gang vært uinteressert i andre biler. Luftkjølt 911 eller så kan det være hipp som happ. På tide å opprette to separate lister? 2 og 4 hjul, avvikende regnskapsår.
    • Jeg er ikke klar for å forhandle.                                           Tror jeg.
    • Vi har forresten følgende rekkefølge her i heimen når det gjelder anskaffelser på morsom-hjul Porsche 911SC 1981 (dette er Kristin ... og meg) Alfa Romeo Giulia Ducati 900SS (annonsen over her) Ducati 888 SP4 jadda - ganske spesifikk her og det er en grunn til det)  
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer