748R eprom Factory pro, FIM Ultima eller Sigma ønskes kjøpt
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
https://www.facebook.com/desmodromene Importøren kommer fra Sverige med: -Streetfighter V2 S -Streetfighter V4 S -Panigale V2 S -Panigale V4 S -Hypermotard 698 Mono RVE -Hypermotard V2 Kl 10 - 17 på onsdag 9. og kl 10 - 19 på torsdag 10. Sees vi? Avtal samkjøring her hvis man ønsker seg det. -
Av stoppitide · Skrevet
Bra at flere pirres👍 Jeg synes det er magiske opplevelser - både på og av sykkelen. Pakke minimalistisk bidrar til å forenkle hele turen. Noen ganger er det så varmt at alt ekstraarbeid (pakking, bæring og stropping) føles forferdelig. Jeg legger også litt prestisje i å redusere fokuset på komfort. Hver sin smak. Eneste måten å komme ned i 14 liter er at absolutt alle enheter må være små, få og tynne. Spesielt gjelder dette sko. Barfotsko er supre å pakke og man styrer unna å gå i flip flops. Regntøy må være uten fòr. Gummihansker - måler 3 x 12 cm - rulles hardt og tapes hardt. Støveltrekk av materiale som ligner på badeball - pakkvolum 2 x 10 x 12 cm. Mini tannkremtube - kun èn. Alt annet i toalettmappen krympes - null innpakning helst - lavt antall. Skjorter kortermet og av tynt materiale. Ikke alle alpekartene - kun de relevante. Ikke de aller minste/største unbrakonøklene. Ikke selve bagens regntrekk - for stort - innholdet holdes tørt av én plastpose. Sånn må man tenke om ALT som skal med. Foruten, selvfølgelig, at en tredel av det man synes skal med, IKKE skal med likevel. Det jeg vanligvis skal ha med inn på båt/hotell pakker jeg i reiseposer så jeg ikke behøver å stroppe bagen av og på hver dag. Da ligger verktøy, kart, regntøy og litt annet på sykkelen det meste av tiden. Når alt dette er sagt, så bryr jeg meg fint lite om reisefølget drasser rundt på fem ganger så mye. Bare ikke klag på at svetten renner 😆 Her er en omtrentlig liste jeg laget for mange år siden. ørepropper lader mobil løse kartblad notatblokk, penn sidestøtte-puck til evt grusparkering pass toalettmappe (miniversjoner av: tannkrem, -børste, barberhøvel, -skum, salve, neglefil, q-tips, saltpiller...) En underbukse Bukse tynn 2 skjorter 1 t-skjorte ett par ekstra kjøresokker ett par vanlige sokker LITT vaskepulver sko lette kjedespray mini gummi regnhansker regntøy førstehjelpspute LITT verktøy, to sikringer, LITT tape, tre zip ties, en fotpinne, reserve bremsehendel dekk-rep db-killere reservenøkkel kode/kort for nødstart stropp 7. sans Da hadde jeg på meg: underbukse langermet t-skjorte knestrømper ryggskinne hansker jakke bukse støvler hjelm -
Reisefeberen herjer, men jeg får se når den kan slippes løs. Et spørsmål til Lars: Du hadde bare 14 liter bagasje; husker jeg riktig fra begynnelsen her? Det er imponerende i seg selv. Du bruker ikke regntøy etter hva jeg kan lese ut av teksten, det hjelper noe. Men likevel.. Hva har du med av verktøy/deler? Og ellers... to boxere og tre t-skjorter?
-
Av Morten Evensen · Skrevet
Hei neida ikke noe uoverkommelig det, gjør det via offisiell app UK ETA, Se bilde. anbefales. Kostnad ca 250,- kr. -
Av stoppitide · Skrevet
Høres bra ut. Var søknad om å besøke dem pr båt vanskelig?
-

Anbefalte innlegg