-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Ok... da blir det nok 996-en jeg kommer til å bruke på 01.08. tror jeg. ST'n røyk for meg på Mantorp på tirsdag...! Jeg mistenker at det var girkassa som låste seg, men motoren er også låst... og "heldigvis" kjedet røk også... Jeg var på bånngass i 4. på startsletta da det gikk ‘pang’...! Heldigvis og at bakhjulet ikke låste og ekstra heldigvis fikk jeg ikke noen kroppskade fra kjedet heller!!! Dette kunne gått mye verre...!!! Men men, har noen her en bra 1100 DS motor du trenger ikke? Jeg vurdere å lage en "banesykkel" fra leftovers..😆
-
En aldri så lite pip herfra, så ingen tror jeg er død 🙂 Ting tar tid, og det gjør livet av og til også. Håper å komme tilbake til byggingen til vinteren. I mellomtiden koser jeg meg med en KI-kjøretur. Ble gammel på veien, men det er greit. Sykkelen fikk en del endringer, men pytt. Likte den enkle lykta…
-
Av Erik Olsson · Skrevet
Da har jeg fått ordnet med hotellrom, og er med på tur -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Info for ev. andre intresserte: Da har jeg undersøkt litt. Og dette lyset er et varsel for turtallsperre, Altså ikke et verktøy for banekjøring. Optimalt gearskifte på denne sykkelen ligger på ca. 9400-9800 o/min. -
Jeg er med 😎🇮🇪🏍️ Gleder meg!
-
Anbefalte innlegg