Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tur i dag der den stoppet flere ganger, første gang ved igangkjøring ut av kryss. Stoppet flere ganger ved rolig kjøring. Gikk bra en stund før den stoppet igjen, da ved fullt pådrag. Litt vond å få start på igjen, tenning av på en par ganger. Tenkte aldri på å høre etter bensinpumpe da dette skjedde. Har skiftet sikringsholder pga denne var brent. Bensinlampa kommer på etter start. Noen som har noen tanker om hva dette kan være? Tenker bensinpumpe å evt tankarmatur.

Skrevet

Hei ville sjekket mer på ledningsnett,kontakter og tele osv før du skifter noen deler.Legger med el.skjema på din sykkel. Hvis ikke lesbart kan jeg sende på mail. Bare oppgi mail adresse du vil ha det på.post-95-0-25548400-1495742828_thumb.jpg

Skrevet

Hei ville sjekket mer på ledningsnett,kontakter og rele osv før du skifter noen deler.Legger med el.skjema på din sykkel. Hvis ikke lesbart kan jeg sende på mail. Bare oppgi mail adresse du vil ha det på.post-95-0-25548400-1495742828_thumb.jpg

Skrevet

Takk for fint el skjema. Viløe ikke starte da jeg skulle kjøre den på jobben å sjekke i stad, hørte pumpa gikk ved tenning på. Prøvde tenneing av/på men da gikk ikke pumpa, flere start forsøk men ikke livstegn, vippa opp salen å la en hånd på relé... da gikk pumpa igjen å den starta

  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei håper du har funnet ut noe mer av feilen på sykkelen din og at det funker igjen. Hvis ikke så kan jo deler av ledningsnettet ditt fått skade av brent sikringholder og du får da sporadisk feil pga el. ledninger som har blitt for varme osv.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Da ser det ut som alt er i orden. Olje/filter skift å bensin filter, nye plugger. Demontert å gjort reint kontakter. Fiksa dårlig skjøt på generatorkabel.

Liten tur på 14 mil idag, gikk som ei klokke, ikke et eneste feilslag

  • Program

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Går jo an å bruke, men ikke noe moro å clutche med. Kjøp noe stilig og vis oss bilder etterpå😎
    • Hei, jeg tenkte å kjøpe et solvisir til banebruk. Til min hjelm, Shlubbert S2 finnes det: Sota 50% og 80% samt orange. 80% kan vel bli litt mye i skyggepartier? Ser at mange anbefaler speilrefleks, gjerne klart. Til min hjelm finnes det to typer speil: Iridium og Blå. Jeg tenker å gå for iridium speil, Hva tenker baneekspertene? https://nstgardermoen.no/shop/product/visir-til-c3-c3-pro-s2-s2-sport-15763#attr=28164,9212 Jeg har nedfellbart solvisir inni hjelmen, som er glimrende til turbruk. Men kan kanskje bli litt mye optikk, og litt mørkt på bane.... 
    • Jeg har dette kløtsjhuset i alulegering liggende. Det ser ut som om det har endel slitespor. Eller skal de være slik? Bare å kaste?
    • "Ja - bare å komme" sa han. Jeg hadde spurt om å få prøvekjøre en Ducati. Jøss, for en service, tenkte jeg. Kort tid etterpå var jeg Ducatist. Takket være Trond. Jeg har vel ikke vært helt alene om å kjøpe sykkel av ham, heller 😎  Trond har nå gjort jobben sin og pensjonerer seg om et par uker.  På vegne av Desmodromene takker jeg for ditt lure smil og din gode innsats for Ducati 🏆
    • 👌👍gått å slippe det, vi for være forbilder for yngre(125ccm) generasjoner på dette med godt teknisk vedlikehold av sykkel og holde igjen litt på støy😅 fks.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer