Ducati Performance tail bag...
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Jeg og Bjørn har planer om en langtur til Drammen og omegn😀
-
Av stoppitide · Skrevet
Påmelding ikke obligatorisk, men alltid hyggelig når noen rekker opp hånden. Når været tillater så er det som regel noen titalls deltagere. Du også? Ikke medlem? Bli gjerne med på denne lavterskelturen. Abslutt ikke racing - bare kos og Ducatistil. Vi er strenge på sikkerheten og praktiserer også på denne turen våre regler for trygg kjøring i gruppe. https://www.desmodromene.com/forum/13-strada-turene-offisielle-arrangerte-fellesturer/ VELKOMMEN🏍️ -
Av Sverre Houmb · Skrevet
Det er flott, jeg skal gjøre det. -
Av stoppitide · Skrevet
Hvis du vil dele sykkelen med oss, så kan du lage en egen tråd i Meccanica-kapittelet. Ikke overrent av kommentarer, men det BLIR lest og hobbyen vår beviser stadig at den er interessant for flere enn man skulle tro. F.eks. har min Monsterskravling 65.000 visninger. -
Av Sverre Houmb · Skrevet
Har lett litt, og det meste er ute av produksjon eller sluttsolgt. Fant et firma i New Zealand som lager repro i rustfritt, og så langt er det kun de som har men de ser bra ut. Skal høre om de ville selge et sett carriers med bobbins i tillegg til et sett skiver. Så kan jeg ha to oppsett.
-

Anbefalte innlegg