jipettersen Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg kommer. Tar en Diavel :-)Fruen ønsker å være med om det er plass. Hun ønsker Monster.
Kjersti Rogeberg Skrevet 30. oktober 2017 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg kommer sammen med Per og vi ser frem til å møte dere alle!
TMoen Skrevet 30. oktober 2017 Skrevet 30. oktober 2017 Fruen ønsker å være med om det er plass. Hun ønsker Monster. Fruen er herved påmeldt
TMoen Skrevet 30. oktober 2017 Skrevet 30. oktober 2017 Vi er nå 25 påmeldte! Supert, dette blir moro! Sist frist for påmelding blir tirsdag kveld!
Reidun Soerensen Skrevet 31. oktober 2017 Skrevet 31. oktober 2017 Hei, Trond og jeg kommer, vi tar Diavel meny begge. Reidun
stoppitide Skrevet 31. oktober 2017 Skrevet 31. oktober 2017 Hei, Trond og jeg kommer, vi tar Diavel meny begge. Reidar Reidar?
Bjørg E Skrevet 31. oktober 2017 Skrevet 31. oktober 2017 Dag og jeg kommer. En Diavel og en glutenfri (må vel bestilles der, kanskje?
david.hans Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 Håper at det ikke er for sent.... Jeg kommer og jeg vil gjerne spiser monster. Jeg regner med at det løser seg David. Dog håper jeg at du ikke møter noen Monstre du må spise. mooohhaaaaaa.
TMoen Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 Dag og jeg kommer. En Diavel og en glutenfri (må vel bestilles der, kanskje? Resturanten er informert, men ta bestilling der (Glutenfri)
TMoen Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 Håper at det ikke er for sent.... Jeg kommer og jeg vil gjerne spiser monster. Jeg regner med at det løser seg David. Dog håper jeg at du ikke møter noen Monstre du må spise. mooohhaaaaaa. Vi får klemt deg inn, David!
stoppitide Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 Takk til festGeneralene Morten E, Torbjørn M og Bjørnar B og selvfølgelig hyggelig Desmoselskap. Koselig at noen bedre halvdeler og denslags blir med også Nesten 30 til bords koste seg med denne markeringen av at sesongen er halvoffisielt over. (jeg kjørte selvfølgelig, men jaggu var det tilløp til frost i Oslobygda utpå kvelden)(gikk bra) Vi hadde en beinhard quiz med suveren vinner Rolf-Einar som scoret 9 av 10. Femdelt (?) andreplass med 7 rette og deretter premie til nesten alle. Eker sponset top-of-the-line vaskesett og Løvaas hadde fylt et par bæreposer med Duc-stuff. Generøsiteten settes enormt pris på og ble visstnok i tillegg fulgt opp med premier til Distriktenes lignende fester. Takker!!!
Morten Evensen Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 Hei igjen Takk til alle som kom og gjorde dette til en veldig hyggelig kveld. Vi ses helt plutselig
Anbefalte innlegg