-
Upcoming Events
No upcoming events found -
Aktive Tråder
-
Jeg blir med! 🙂 I år får jeg også med meg min bedre halvdel, dvs. vi blir 2 stk. Rom ok.. T & T.
-
Flott dag på hjemmebanen. MST v4`n fikk kjørt seg og jeg blir mer og mer kjent med sykkelen. Det ble dårlig med premie, men presidenten prøver seg med morsomheter på min bekostning. Det er vel kanskje som å banne et visst sted, men kunne ikke dy meg…
-
By stoppitide · Posted
Oh la la 👍😎 53 endte tellingen på. Muligens 54 hvis vi teller stakkars Mark som kom på at respekten for allerede inngåtte avtaler med kona veier tyngst🫣 Han kommer nok sterkt tilbake. 50% over break even. Bra for foreningens soliditet og evne til å fortsette aktiviteten. Takk til alle medlemmene som deltar. Dugnaden som utføres er imponerende. Aleksander som snekrer opplegget hele vinteren, foregangsmedlemmer som er tekniske kontrollanter og instruktører, Eker som hjelper oss med litt mekanikerjobb, hjelpsomme ansatte på Rudskogen, Lailas funksjonærteam Rudskogen Crew og ikke minst medlemmer som hjelper medlemmer. TUSEN TAKK! Vi klarte oss uten uhell i dag også og da erklærer jeg suksesskofferten full. PÅ GJENSYN! -
Jeg blir med😄 Rom booket begge steder PB
-
Solskinn ☀️ og nydelig vær. Pikes Peak er vasket og klar. 1260ccm med hærlige 160+bhp er klar for eventyr til Rudskogen Raceway🏁. Det blir en fin dag 😎. Vi sees 😄
-
Recommended Posts