Constands MC "Dolly" motorsykkelstativ, garasjestativ - flyttbar. Ny ubrukt
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Er det flere enn meg som håper at Norge kvalifiserer seg til VM i 11+11 menn som sparker en ball? (Og at de skal spille i en tidssone som gjør at kampene går mens det er dagslys her hjemme.) Litt rart å tenke på i kontekst av tur, kanskje? Eller kanskje ikke? En av de Ducati-turene jeg husker best er den gangen i 1998 da Norge spilte mot Brasil. Da tok jeg Duccen ut på tur under kampen, og opplevde totalt tomme veier. Det var omtrent som Fleksnes-episoden Bare vi to 😄 Frykten for at onkel skulle lure i buskene var også fraværende i hodet mitt, noe som ga ekstra frihetsfølelse 😉
-
Av stoppitide · Skrevet
I mellomtiden har, som kjent(?), politikerne kastet seg rundt og bestemt at bensin uten etanol skal være tilgjengelig. MDG og Høyre som satt ballen i mål. Broom skriver i dag: Disse CIRCLE K-stasjonene får miles+ 98 innen utgangen av 2025: Skedsmokorset – Askim – Hernes – Slemmestad – Revetal – E6 Klett – Nardo – Lørenskog – E18 Arendal – Kjeller – Telemarksporten – E6 Otta – Mjøsstranda – Østsiden – Gardermoen – E6 Furnes – E6 Vestby – Fjellhamar – E6 Berger – Kallerud – E18 Lillesand – E6 Rygge – E6 Vinstra – E6 Innlandsporten – E18 Larvik – E6 Øyer – Flisa – Skøyen – Strandtorget – Fornebu. -
Av stoppitide · Skrevet
Yohoo👍 herlig å få strekt seg igjen. Tilbake etter seks intense timer. Stedvis kjølig, men ekstra kledd så ikke noe problem🙂 -
Av Tom A. Haug · Skrevet
Takk for gode råd, herr President! 🙂
-
Anbefalte innlegg