Gå til innhold

Tenkte jeg kunne legge ut litt bilder fra turen 2017 til Verona

Anbefalte innlegg

• Fremtidige hendelser

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Jeg har kjørt 204-hk-versjonen av 911SC. Jeg var ganske risikovillig den gangen, og fikk tilbud om å kjøre en slik t/r Strynsvatn Camping - Stryn Sentrum en gang rundt sen nitti. Vi var en litt broget gjeng på campingen. Jeg måtte ned fra campingen til sentrum for å ta ut penger(!) til leie av hytte. Fikk tilbud fra en Bergenser jeg hadde pratet med i fylla kvelden før om å "Ta Påååårrrrshen"  da jeg prøvde å åpne døra på den ytterst kjipe leiebilen vi hadde den gangen - jeg og min daværende samboer. Så da tok jeg Porschen. En 1981 3.0SC med påmontert bakvinge, men ellers standard. Eieren skrøyt av en tid Bergen - Stryn på mindre enn 3 timer om man tror på det. Saktekjøring kom med publikum, jeg kom meg ut av campingen uten å kvele motoren. Og så startet jeg å kjøre. Ohj. For en gokart. For en følelse med alt. Heldigvis visste jeg allerede som 25-åring at man ikke skal slå av midt i svingen på en 911. Men vet alle det? ;=)      
    • Er den Porschen 3 literen med 204hk? Jeg hadde 80 modell med 188 og siden den gang vært uinteressert i andre biler. Luftkjølt 911 eller så kan det være hipp som happ. På tide å opprette to separate lister? 2 og 4 hjul, avvikende regnskapsår.
    • Jeg er ikke klar for å forhandle.                                           Tror jeg.
    • Vi har forresten følgende rekkefølge her i heimen når det gjelder anskaffelser på morsom-hjul Porsche 911SC 1981 (dette er Kristin ... og meg) Alfa Romeo Giulia Ducati 900SS (annonsen over her) Ducati 888 SP4 jadda - ganske spesifikk her og det er en grunn til det)  
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer