Lagre betalingskort for automatisk trekk av medlemskontigent đł
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive TrÄder
-
Er det flere enn meg som hĂ„per at Norge kvalifiserer seg til VM i 11+11 menn som sparker en ball? (Og at de skal spille i en tidssone som gjĂžr at kampene gĂ„r mens det er dagslys her hjemme.) Litt rart Ă„ tenke pĂ„ i kontekst av tur, kanskje? Eller kanskje ikke? En av de Ducati-turene jeg husker best er den gangen i 1998 da Norge spilte mot Brasil. Da tok jeg Duccen ut pĂ„ tur under kampen, og opplevde totalt tomme veier. Det var omtrent som Fleksnes-episoden Bare vi to đ Frykten for at onkel skulle lure i buskene var ogsĂ„ fravĂŠrende i hodet mitt, noe som ga ekstra frihetsfĂžlelse đ
-
Av stoppitide · Skrevet
I mellomtiden har, som kjent(?), politikerne kastet seg rundt og bestemt at bensin uten etanol skal vĂŠre tilgjengelig. MDG og HĂžyre som satt ballen i mĂ„l. Broom skriver i dag: Disse CIRCLE K-stasjonene fĂ„r miles+ 98 innen utgangen av 2025: Skedsmokorset â Askim â Hernes â Slemmestad â Revetal â E6 Klett â Nardo â LĂžrenskog â E18 Arendal â Kjeller â Telemarksporten â E6 Otta â MjĂžsstranda â Ăstsiden â Gardermoen â E6 Furnes â E6 Vestby â Fjellhamar â E6 Berger â Kallerud â E18 Lillesand â E6 Rygge â E6 Vinstra â E6 Innlandsporten â E18 Larvik â E6 Ăyer â Flisa â SkĂžyen â Strandtorget â Fornebu. -
Av stoppitide · Skrevet
Yohoođ herlig Ă„ fĂ„ strekt seg igjen. Tilbake etter seks intense timer. Stedvis kjĂžlig, men ekstra kledd sĂ„ ikke noe problemđ -
Av Tom A. Haug · Skrevet
Takk for gode rĂ„d, herr President! đÂ
-
Anbefalte innlegg