Gå til innhold

S: 2010 Ducati 1198s banesykkel


kim_d16rr

Anbefalte innlegg

2010 Ducati 1198s banesykkel til salgs.  Hel å pen uten feil eller mangler, klar for 2019 sesongen.  Motoren ble byttet i sommer (juni) pga den andre havarerte på lisens kurset i april.

Motoren er fra en veisykkel i usa med ca 5000km. Det ble tatt service før jeg monterte den i sykkelen igjen med nye reg reimer, plugger, olje og filter. motul 300v.

Kjørte feilfritt hele helgen på ducatiweekend, ellers brukt litt på RR treninger her i stavanger på klepp karting banen. Fungerer veldig bra.

Ellers, Øhlins dempere samt styrestag, 70mm helanlegg termi, quickshifter, Ducati traction kontroll, rizoma rearsets. følger med depostøtter, en ekstra hekk og noen drev. har også liggene en ekstra girkasse å toppene fra den havarte motoren.

Pris er satt til 75.000, men er åpen for seriøse bud. Kan nåes på [email protected] eller 98670979

mvh kim

DSC_0002.JPG

DSC_0003.JPG

thumbnail_IMGL1794.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Hei, siden det var litt usikkert med «Veien»-turen denne helgen og endret dato, planla Erik og jeg en 2-dagers tur til Telemark. Telemark er generelt litt vanskelig tilgjengelig for oss med noe transport ned til Kongsberg.   Dag 1: Dessverre måtte vi starte turen fredag morgen i regnvær, men etter Enebakk var det fint. Vi kjørte rundt 450km den første dagen på superfine veier til Straand hotell.   Dag 2: Dessverre fikk jeg et batteriproblem med Diavelen om morgenen da vi ville dra fra hotellet men de hadde noen verktøy og en booster på hotellet, og vi klarte å få sykkelen i gang. Men på grunn av batteriproblemet bestemte vi oss for en annen rute hjem enn opprinnelig planlagt....... ikke optimalt på  ferge hvis du ikke kan slå av sykkelen.   Til tross for noen problemer på dag 2 en veldig fin tur med stort sett perfekt vær og superfine veier.  
    • Imponerende hvor gode dekk har blitt. Metzeler M9RR skulle være bedre enn forgjengeren på ALT, men er det mulig... Jepp, det er det.  Jeg får omtrent 12.000 ut av fordekk og 10.000 bak. Pluss det man kan tyne dem etter at slitasjemarkøren er aktiv. Bare der er forbedringen verdt den bittelitt økte prisen fra M7RR Det bidrar positivt å kjøre så mykt man kan/gidder/klarer, aktivt på bane/sving og ikke minst med store variasjoner i lufttrykk. Jeg bruker fra 30psi (2 bar) på bane og gromtur til 40psi/2,7bar til pendling og motorvei. Resultatet er tilnærmet null flate felt og null trapping.
    • Tidlig en søndags morgen, mer konkret denne søndags morgenen kjører jeg så gode svinger på kryss og tvers som mulig fra litt syd for Drammen til Sandefjord - se på utsikten fra Flautangen, inspisere gamle hytta "vår", kaffe på torget, ytre-veien til Tønsberg, svippe ut på Verdens ende og så kystveien forbi Åsgårdstrand kanskje kanskje. Slå følge?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer