JJEVO1100 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Noen som har tips til en skredder i Oslo-Drammensområdet - som er flink med skinn? Trenger å få sydd inn/om litt på ermer og ben på en skinndress.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Skredder "Bella" i Thereses gate 5, Oslo, fikset min bukse på svært profesjonelt vis. Yrkesstolt. Skomaker + div i annen etage på Liertoppen er også et hyggelig bekjentskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JJEVO1100 Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2019 Han i Theresesgate har jeg brukt på en vanlig jakke, da skal jeg spørre ham. Takk! (hvis jeg får parkert i Oslo da....) jævla tullingbyråd... da fikk jeg sagt det og... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Det er plasser rett utenfor 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg