Gå til innhold

Brembo bremseskiver og bremmekloser foran 


XD1262

Anbefalte innlegg

Selger 2 stykk Brembo bremseskiver foran til Ducati med delenr : 49241011A Har sittet på en 2016 modell, rullet ca 6 000km. Tykkelse ca 4,6mm

Selger også 2 par Brembo (venstre + høyre) bremseklosser med dele nr : 61341021A Til Brembo M4.32 kalipere, ca tykkelse igjen 3,4 mm.

I følge dele nummer på bremskiver passer de til følgene Ducati: (fra år og nyere/ sjekk opp i mot ditt delenr)

< 2009 Monster 796 / 821 / 1100 / 1200

< 2011 Multistrada 1200 / S/ touring/ Pikes Peak

< 2011 Diavel

< 2013 Hypermotard

2012 - 2015 streetfigher 848

< 2016 Xdiavel/ S

< 2017 Supersport 939

 

I følge delenr : på bremseklosser passer de til følgene Ducati: (fra år og nyere/ sjekk opp i mot ditt delenr)

< 2016 Scrambler Icon / Full Throttle/ Classic / Desert Sled / urban enduro / cafe racer

< 2014 Monster 821 /Dark / 1200

< 2015 Monster 797/ 797 +

<2013 Hypermotard/ 939 / SP / hyperstrada

< 2017 Supersport 939

< 2016 Xdiavel

Selges samlet eller hver for seg (skiver/ klosser) - 80 % avslag i forhold til nypris Evt bud. Ny pris per skive: ca 2 900,- ~ 3 200,- Selges samlet begge skiver: 1 600,- Ny pris per par klosser: ca 850,- ~ 900,- Selges samlet begge par: 400,-

Eller total : 1 800,- Frakt på 149,- kommer itillegg om Posten skal frakte det hjem i postkassen din.

 

Flere biler finnes i finn.no annonse: 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138637722

 

722_1638894206.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Det hjalp ikke noe, så det må befinne seg en "usynlig" sprekk i innsuget, gummi som har løsne fra metallet pga irr, eller noe slikt...  Så da ble det å bestille nye innsug fra løvaas. Turte ikke spørre om prisen, men jeg håpa på ca max 600 pr stk. Så sjokket kom selførgelig da jeg henta de; ca 1450/stk. Kanskje ikke så rart, nå som kronekursen ligger et sted mellom monpolpenger og  mongolske togrog.🥴 (Og hvis noen tror det vil hjelpe å stemme Høyre neste gang, tar de helt feil.) Monterte med pakn cement (var kanskje unødvendig) i går, locktite på boltene, 5 Nm, på med trottlene, oppstart, stoppa etterhvert med et poff i vertikal innsug. men det viste seg at co sofware var stillt på 0 (null). 16 var utgangspunktet. Nå står den på 22. og co måler ca. 2.6 (er det litt høyt?) og går veldig fint. Jeg måtte skru lufteskruen neste inn på horisontal og ca 1 omdr ut på vertikal, for å få co lik på begge. Det er lett å måle de individuellt på denne, da den har to seperate anlegg, ikke noe krossover eller katalysator. Da gjenstår det å sjekke synkroniseringa igjen. Slik jeg har forstått det kan det være en lite forskjell her, til fordel for co likhet ? Måtte bytte toppdekselpakning på horisontal, og jeg hadde trolig brukt feil pakn cement. eJeg hadde brukt en ikke herdende som fungerer best med papir pakn og slikt? Monterte med en herdende silikonpakning. Også på de små feltene under kam "holderne". Bytta også endelokkene på venstre side på den toppen. Det lakk også kjølevæske fra de korte slangene mellom manifold og radiator. (jeg hadde en mistanke til at disse var dårlige, og burde ha bytta før😶) Rensa for irr på slange stussene og monterte de nye trange fine... Radiatoren var ikke så varm, under testen, på høyre side, i går. Så ikke kom her å si at jeg må tappe kjølevæske og demontere denne for fem💥x👹te gang, fordi den er tett, eller at termostaten er gåen🤣💩
    • To tombola-gevinster tas med. Det er hofte-/lårtasker vi har til overs etter den perioden vi brukte kjørende marshals med radio på hofta, i stedet for flaggvakter.
    • Det var i 2017 omtrent. Nesten alle hadde andre sykler, Eker hadde knapt nok adkomst og en skjegget viking løp rundt på Karl Johan, løftet på japanske turister og tok veldig fine bilder (hint hint).
    • Dette må være noen år siden.    Da Anne ennå hadde sin nydelige perle, S4RS ❤️
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer