Jump to content

Brembo bremseskiver og bremmekloser foran 


XD1262

Recommended Posts

Selger 2 stykk Brembo bremseskiver foran til Ducati med delenr : 49241011A Har sittet på en 2016 modell, rullet ca 6 000km. Tykkelse ca 4,6mm

Selger også 2 par Brembo (venstre + høyre) bremseklosser med dele nr : 61341021A Til Brembo M4.32 kalipere, ca tykkelse igjen 3,4 mm.

I følge dele nummer på bremskiver passer de til følgene Ducati: (fra år og nyere/ sjekk opp i mot ditt delenr)

< 2009 Monster 796 / 821 / 1100 / 1200

< 2011 Multistrada 1200 / S/ touring/ Pikes Peak

< 2011 Diavel

< 2013 Hypermotard

2012 - 2015 streetfigher 848

< 2016 Xdiavel/ S

< 2017 Supersport 939

 

I følge delenr : på bremseklosser passer de til følgene Ducati: (fra år og nyere/ sjekk opp i mot ditt delenr)

< 2016 Scrambler Icon / Full Throttle/ Classic / Desert Sled / urban enduro / cafe racer

< 2014 Monster 821 /Dark / 1200

< 2015 Monster 797/ 797 +

<2013 Hypermotard/ 939 / SP / hyperstrada

< 2017 Supersport 939

< 2016 Xdiavel

Selges samlet eller hver for seg (skiver/ klosser) - 80 % avslag i forhold til nypris Evt bud. Ny pris per skive: ca 2 900,- ~ 3 200,- Selges samlet begge skiver: 1 600,- Ny pris per par klosser: ca 850,- ~ 900,- Selges samlet begge par: 400,-

Eller total : 1 800,- Frakt på 149,- kommer itillegg om Posten skal frakte det hjem i postkassen din.

 

Flere biler finnes i finn.no annonse: 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138637722

 

722_1638894206.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Aktive Tråder

    • MERKEDAG 🙂  En kvart million kilometer Noen deler har vært med på hele reisen, andre bare på deler av reisen. Noe måtte byttes før det egentlig var naturlig, noe overraskende lenge etter det man forventet, noe for å oppgradere, noe for å pynte.  Først 199.999 som så ikke kunne telle lenger Så nytt instrument fra 0 til i dag, rundet 50.000  Takk til Ducati og alle som har bidratt med pleie, reparasjoner og vedlikehold
    • Bilde fra T3. Her subba hovedstøtta i et tidligere pass.På St'n kan man enkelt heve pottene, da følger støtta med opp. Fortsatt litt å gå på, på dette bildet her da...
    • Noen bilder fra turen. Selfien og det første er fra Andelva rasteplass, ikke så langt fra  Hurdalssjøen. Etter det glemte jeg at jeg hadde tatt med kameraet.... Det siste fra Vålerbanen, tatt av hobbyfotograf Kalle Husebæk. Går ut i fra at det er greit å stjele det. det ligger jo offentlig ute på Fb. 21 mil hver vei og 16 på banen, det holder for meg for ei stund. Men flere skulle på banen både Fredag og Lørdag...kanskje derfor mange kom i bil?
    • Vet ikke hvor de enkelte dekk produseres, men er relativt trygg på at disse produsentene ikke risikerer sine gode navn og rykter på en udugelig fabrikk. Noe av den voldsomme prisøkningen er visstnok at mye av dette ble laget i Russland. Hvis det var ok, så er nok de beste kinesiske fabrikkene også innafor. Metzeler har suksess i sport touring segmentet med sitt ganske nye 01. Store fremskritt fra de fleste produsenter fremdeles. Artig at de får til det. Det dekket ville jeg valgt hvis jeg ikke hadde ganske store forventninger til mine dekk på bane.  Vi har for tiden ikke en konkret dekkavtale blant medlemsfordelene. Usikkert om det er mer å hente enn det man lett får på egenhånd, så det er ikke sikkert vi etablerer ny avtale. Dessuten er mitt inntrykk at de fleste sliter mer med å få lagt om enn å kjøpe dekkene billig. Vi får se. 
    • Jeg får lyst på de Metzler M9 RR, som du har. Eller Pirelli Rosso lV. På ST'n har jeg Metzler Roadtec Z8. I kategorien sport touring.  Det er faktisk, "made in China". Noe som gjør meg litt betenkt, men skal vel ikke ha noe å si... Toppmodellene er vel fortsatt tyske kanskje?
×
×
  • Create New...

Important Information

Ved å benytte denne siden godtar du våre Privacy Policy og Guidelines