Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg burde bytte ut fothvilerne til justerbare. Føler knæra skulle vært høyere opp mot tanken. Men hvor mye høyere kommer en med å bytte? Det koster jo flesk så kjipt å kjøpe hvis forskjellen ikke utgjør så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det snakk om et par-tre cm i justerbarhet og det føles ganske så annerledes. Hvis knærne skal oppover må søket ditt være ganske spesifikt fordi de fleste flytter fotpinnene bakover. Sikkert mye å finne, men jeg nevner som eksempel japanske Sato Racing som ofte bygger ekstrautstyr til enda kortere førere (enn italienere). Ta også med i betraktningen at med såpass justering kan det bli vanskelig å gire/bremse. De gode settene har en løsning på dette (hvis standard justringsmonn ikke blir nok)

Har du sett deg ut noen du liker og kan linke til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på cnc rps https://www.cncracing.com/en/ducati_superbike_899-panigale_2015/adjustable-rear-sets-rps-ducati-sbk-panigale-series.html

Jeg er forsåvidt ikke noen pygme, 174 cm, men trodde sittestillingen var mer aggressiv da jeg byttet fra monster 696 til panigale 899 i sommer... Føler at knea ikke passer helt inn i tanken/kåpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... ser ut til å gi 22 mm opp, men også litt bakover (som vel ikke er det du først og fremst etterspør). Kan hende det blir bra nok/så bra det kan bli?

Vår Til salgs seksjon har en annonse med diverse deler og derunder flere rimelige rearsets - også fra CNC.

Medlemsfordelene inkluderer rabatt hos Plassen Racing Parts som selger bl.a. CNC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer