Justerbart rearset
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
😆😆 jeg husker godt de humpene i den høyresvingen (og det gjør sikkert sykkelen din også). Var den T1 på gamle banen? Var T1 cafésvingen? I tegningene til "nye" Rudskogen var det åpning for to baner. Én som var ganske lik den gamle og der var det hull i gjerdet for "din" høyresving på enden av langsiden. Den andre banen var tegnet mer eller mindre som T2, 3, 4, 5, 6 og så gjennom gjerdet og inn på T2 igjen. Det var ganske mye i de planene som var åpenbart vrøvl og kun lansert for å bli nasjonalanlegg og få statsstøtte basert delvis på bevisst luftslottbygging. Den dag i dag kjører vi i svinger der minst seks ikke er sikre nok og står som ikke godkjent (kun noen få prosent margin for feil hukommelse). T1 mangler grusfelle og faren for å gå over gjerdet og ut i trafikk består, angsten ble litt utbedret, for kort avstand til gjerdet i T5 og til gjerdet i karusellen OG fare for å havne ut i banen hvis noen går over gjerdet, avkjøring utvidet i T9, men fremdeles altfor liten, manglende grusfelle i Slaktern, for kort avkjøring i depotsvingen. Alt sammen må nok skyldes på prioritering av bilavkjøring uten å ødelegge understell samt utbyggers grådighet med altfor mye bane på for liten tomt. Moro lell... -
Av stoppitide · Skrevet
Flere Duccer i flere klasser 2025-RESULTATER-NM-NC-2025-ROADRACING.pdf https://share.google/ccsfXJ1sxMsxq9SW2 -
Av stoppitide · Skrevet
Fant ham. Håkon Øverland, Solør, 1098. Deltok i Classic og NM Open 1000 -
Jeg skulle veldig gjerne gjort et lite comeback på Ducati Weekend. Dessverre er vi i et bryllup den dagen (ikke vårt!). Men jeg har et mål om at gode, gamle '99 996SPS skal få et lite comeback på Rudskogen. Problemet er at den sykkelen kommer til å ta til rett fram og så til høyre i T1 😄
-

Anbefalte innlegg