Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg burde bytte ut fothvilerne til justerbare. Føler knæra skulle vært høyere opp mot tanken. Men hvor mye høyere kommer en med å bytte? Det koster jo flesk så kjipt å kjøpe hvis forskjellen ikke utgjør så mye..

Skrevet

Ofte er det snakk om et par-tre cm i justerbarhet og det føles ganske så annerledes. Hvis knærne skal oppover må søket ditt være ganske spesifikt fordi de fleste flytter fotpinnene bakover. Sikkert mye å finne, men jeg nevner som eksempel japanske Sato Racing som ofte bygger ekstrautstyr til enda kortere førere (enn italienere). Ta også med i betraktningen at med såpass justering kan det bli vanskelig å gire/bremse. De gode settene har en løsning på dette (hvis standard justringsmonn ikke blir nok)

Har du sett deg ut noen du liker og kan linke til?

Skrevet

Tja... ser ut til å gi 22 mm opp, men også litt bakover (som vel ikke er det du først og fremst etterspør). Kan hende det blir bra nok/så bra det kan bli?

Vår Til salgs seksjon har en annonse med diverse deler og derunder flere rimelige rearsets - også fra CNC.

Medlemsfordelene inkluderer rabatt hos Plassen Racing Parts som selger bl.a. CNC

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• .. mens jeg likevel er i oppesittermodus; grasrotandelen er åpen for alle enheter som er registrert i frivillighetsregisteret, ikke bare idrettslag. Det som stenger oss ute er at vi, i henhold til vedtektene, er landsdekkende i motsetning til kravet om å være regional eller lokal.
    • 😆😆 jeg husker godt de humpene i den høyresvingen (og det gjør sikkert sykkelen din også). Var den T1 på gamle banen? Var T1 cafésvingen? I tegningene til "nye" Rudskogen var det åpning for to baner. Én som var ganske lik den gamle og der var det hull i gjerdet for "din" høyresving på enden av langsiden.  Den andre banen var tegnet mer eller mindre som T2, 3, 4, 5, 6 og så gjennom gjerdet og inn på T2 igjen. Det var ganske mye i de planene som var åpenbart vrøvl og kun lansert for å bli nasjonalanlegg og få statsstøtte basert delvis på bevisst luftslottbygging. Den dag i dag kjører vi i svinger der minst seks ikke er sikre nok og står som ikke godkjent (kun noen få prosent margin for feil hukommelse). T1 mangler grusfelle og faren for å gå over gjerdet og ut i trafikk består, angsten ble litt utbedret, for kort avstand til gjerdet i T5 og til gjerdet i karusellen OG fare for å havne ut i banen hvis noen går over gjerdet, avkjøring utvidet i T9, men fremdeles altfor liten, manglende grusfelle i Slaktern, for kort avkjøring i depotsvingen. Alt sammen må nok skyldes på prioritering av bilavkjøring uten å ødelegge understell samt utbyggers grådighet med altfor mye bane på for liten tomt. Moro lell...
    • Flere Duccer i flere klasser 2025-RESULTATER-NM-NC-2025-ROADRACING.pdf https://share.google/ccsfXJ1sxMsxq9SW2
    • Fant ham. Håkon Øverland, Solør, 1098. Deltok i Classic og NM Open 1000
    • Jeg skulle veldig gjerne gjort et lite comeback på Ducati Weekend. Dessverre er vi i et bryllup den dagen (ikke vårt!). Men jeg har et mål om at gode, gamle '99 996SPS skal få et lite comeback på Rudskogen. Problemet er at den sykkelen kommer til å ta til rett fram og så til høyre i T1 😄 
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer