Akrapovic og M1200
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
På vei til, og hos Eker i dag ble det måling av litt av hvert... én SF med fullt Akra var litt over, men kan modifiseres. En Sport Classic med Termignoni megafoner må finne frem dB-killerne. Ellers var vi trygt og vellykket innom standard Panigale, standard SF, M821 med Termi, MS RS med standard Akra, 1198 med Termi, HM1100 med Termi, S2R800 med Termi pluss noen jeg allerede har glemt. Altså; som tidligere nevnt; det er bare tulle-eksos og full race Akra som sliter med kravene. Disse må iverksette tiltak. -
Av stoppitide · Skrevet
Drøye 30 i kortesje fra Vestby/Storebaug og over 60 brutto hos Eker = litt flere enn i fjor. Selveste Bård var også med på turen i år. Veldig hyggelig at det på flere fronter er litt opptur f.eks. på mc-salg og foreningsaktiviteter. Vi sees! Lotteri TUSEN TAKK Desmodromenes medlemmer straks klare -
Flott Anne, kl. 08:45 på Lierkroa er notert 🙌. Multistrada Pikes Peak er vasket og klar 💕🏁. Vi sees 🤠
-
Av Morten Witzøe · Skrevet
Hei! Jeg hiver meg med i siste liten her 😉 Møter opp på Vestby. Sees. Morten W -
Hei Brynjulv! Så hyggelig. Avreise fra Lierkroa kl 0845, da rekker vi Grimsrudveien til Klokkarstua, deretter tunnelen og E6 til Vestby
-
Anbefalte innlegg