Elektrisk mc?
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Man må jo være åpen for nye tekniske duppedingser som kan gjøre kjøring på ukjente veier enklere. Jeg prøver igjen i år med test av Ducati Connect appen og Sygic Navi i displayet. Samme oppkopling, litt tungvint og den må være riktig satt opp. Krever litt tålmodighet og trening. Det fungerte bra på turen utenom når den mistet forbindelsen et sted. Jeg hadde ikke tid til å stoppe (ja den kopler seg helt ut og det er irriterende). Greit å huske å trykke på joysticken når en slår av tenningen, så den husker å beholde oppkoblingen i 40 min. Det virket som veivalget var det som jeg hadde planlagt og lagt inn i Sygic appen på forhånd. Alt i alt litt mer positiv nå enn i fjor. Jeg er spent på om det vedvarer🤨
-
Da ble det ca 85 mil i helgen. Veldig variert underlag som det ble kjørt på. 2 grus strekker, tørr og våt asfalt. Fine fartstrekker med herlige flytsvinger og Tindevegen som har mange krappe svinger som krever full konsentrasjon. Altså skikkelig norsk mc tur😁 Første del av turen gikk fra Sundvollen til Lampeland. Google ville ha meg til å kjøre en 1,8 mils strekning på grus og det var jo geit å prøve. Hardt og fint med litt løsgrus på toppen. Null problem i den litt rolige (pinglete) farta jeg kjørte i. Så ble det kjøring på variert asfalt rundt Jotunheimen både tørt og litt vått. Jeg ble fortrolig med dekkene etter kort tid. Multin styrte helt perfekt, føltesikke tung ut i det hele tatt, satt godt uansett føreforhold med god følelse i sykkelen. Peer Gyntvegen ble kjørt og det var litt vått mot slutten. Herlig natur og morsomt med en god grus strekke. Vingrom-Dokka-Sundvollen på tildels god asfalt, våte strekker men mest tørt. Pirelli Scorpion Trail III skuffet ikke, jeg er veldig fornøyd. Selvfølgelig helt umulig å sammenligne med flate og utslitte Trail II. Jeg får håpe det er like lang kjørelengde på disse som Trail II. Da er det bare å gled seg til Rudskogen 26 april😎 Tyin Peer Gyntvegen Da er vi hjemme, sliten fører og skitten sykkel, men begge 2 er veldig fornøyde😜
-
Av stoppitide · Skrevet
Flere firmaer som tilbyr dette. Et av de større ligger i Gulskogen i Drammen (husker ikke navnet helt... "Merhabia finest" eller noe sånt... -
Av Jan-Andreas Madsen · Skrevet
Hei, Jeg går rundt med en plan om å foliere en multistrada 1260 s i Azzurro tricolor fra Mugello 2024. Finnes det noen lokale selskap i Norge eller blir det ute?
-

Anbefalte innlegg