Gå til innhold

World Ducati Week '20 -> '21 -> '22


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Litt tålmodighet, men f.o.m. 2022 ruller vi med ÖBBtil alpene i nye vogner. Kanskje flere linjer også?  Pr pers én vei fra en drøy tusenlapp og opp til Deluxe single med WC og dusj for drøyt 3.000 hver vei.

Tryggere og mer komfortabelt. Samme pris som å kjøre (kanskje billigere)(regn ordentlig på det selv hvis du tviler, inkluder kjede/dekk/andel service/hotell/bensin).

https://railcolornews.com/2019/11/28/at-inside-the-new-obb-nightjet-mini-capsules-family-compartments-and-deluxe-lounges/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkesterplass til WDW-paraden (hvis man ikke kjører i den selv) og en herlig italiensk restaurantopplevelse som vi prøver å få med ved hvert besøk. Hochey Bar Misano EDIT 2022: adressen var 20 Via dei Platani. Flyttet i ~2020 ned ved stranden - 27 Via Litoranea Nord

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Første steg på veien til Italia. Eller rettere sagt; veien hjem.

Togbillett på ØBB fra Wien. Deluxe kupé helt for seg selv. Billigere enn å kjøre distansen.

Foreløpig to til World Ducati Week.

 

511 medlemmer..... vi blir helt sikkert flere 😎 Deg eller Noen André?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, KvalheimRacing skrev:

Jeg planlegger å kjøre ned. Ikke 100% spikret enda, men høyt sannsynlig

Flott 👍

Bra at noen sier JA. Vi kan koordinere detaljene etter hvert. Jeg skal antagelig også kjøre ned, innom verksted og FC-Moto, så en uke i Schwarzwald, Alpene og Appenninene før WDW og noen dager i Dolomittene og Østerrike etter WDW. Så Wien og tog til Hamburg. Color Line Oslo-Kiel-Oslo

Nevnte jeg at det tilbys 20 minutter på banen? En vaskeekte MotoGP-bane.... 😎

Kjører på ødelagt bakdekk, men fy faen så kult likevel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, ja da er det mye mulig vi kan få til noe. For meg er det ish munchen -> Østerrike -> Nord Østlige delen av Italia, så vi får se. Men det er mulig jeg allerede er i Italia litt før WDW, har ikke spikret planene enda. Ja motoGP bane er kult^^, Har kjørt under 2minutter på Jeres i Spania 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...
  • stoppitide endret tittelen til World Ducati Week '20 -> '21 -> '22
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer