Gå til innhold
  • Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Aktivitetsnivå under helsemyndighetenes anbefalinger 😁 , men ligger og koser seg på basis forbrenning (omtrent 1 kcal i timen pr kg kroppsvekt) og kan fyres opp. Såvidt jeg vet er ambisjonsnivået moderat inntil videre. Kanskje det om et år eller ti er "marked" for å starte opp igjen. Vet ikke. Klubben ble etablert for at de medlemmene som ønsket å kjøre lisensiert skulle kunne gjøre det på våre felles banedager. Kjempevellykket fra starten av. Dessverre nesten helt fraværende interesse mot slutten. Siste Ducati Weekend (før pandemien) stilte 5-6 Nidhogg-medlemmer på Ducati. Dessverre langt fra bærekraftig. Jeg kjenner ikke nok til Nidhogg/Grasrot til å uttale meg, men kan mene på generelt grunnlag at det antagelig koster litt å holde liv i idrettslag - om det så bare er basisnivå.   
    • 40% rabatt på enkelte Oslo/Kiel/Oslo reiser i ukene før og etter World Ducati Week 👏👏
    • Hei, Dette er nok "å banne i kjerka", men er  NIDHOGG ROADRACINGKLUBB fremdeles aktiv? Klikker man på NRR logo under "Våre venner" kommer man til en lukket/privat nettsted. Tidligere gikk min grasrotandel til NIDHOGG ROADRACINGKLUBB. Finner ikke mulighet til å velge DESMODROMENE hos Norsk Tipping. Ikke så mye penger som kommer inn til NIDHOGG ROADRACINGKLUBB fra 21 grasrotgivere om dagen, se vedlegg, men "alle bekker små" osv...   Mvh Rune       
    • Hei, rekker nok ikke være med selv, men som tips åpner ikke Suleskarveien før 21. mai. ref; https://suleskarvegen.no/suleskarvegen-apen-fra-21-mai/
    • Eker Performance inviterer som vanlig til sin forhandlerdag 1. mai.  Vi kjører medlemskortesje nedover E6 og ankommer Eker i samlet flokk. Vi benytter to valgfrie oppmøtesteder: 1. Klokken 10.00 Esso / McDonald's rett ved E6 i nærheten av Vestby. Adresse Hytteveien 5, Vestby. Kjørende på E6 er det skiltet "Vestby nord" - både fra syd og nord. 2. Klokken 11.00 Circle K / Marché Storebaug på vestsiden av E6. Adresse Storebaug 6, Moss. Kjørende fra nord er det skiltet "Storebaug". Stradas regelverk for turkjøring er pensum. LES NØYE! Eker Performance ser fram til å ta imot oss. Det blir noe servering, og som alltid står demosyklene klare. Rabattert Ducati kjøreutstyr og bekledning. Loddtrekning! Ekers arrangement pleier å være godt besøkt - også av en stor kortesje Desmodromer. Dette er Ekers egne dag der alle er velkommen. Turen ned til Eker er vårt arrangement, for MEDLEMMENE. Kjøre pent, ryddig og trygt. Når festen går mot slutten er det opptil hver enkelt å finne spontanducatisten i seg, gjerne avtale med flere og sette kursen videre på ønsket vei i det ganske land - eventuelt ganske naboland. Tyrigrava eller Son kan som eksempler være hyggelige stopp på vei til oppmøtested eller på hjemveien. Vi sees!     Lotteri TUSEN TAKK Desmodromenes medlemmer straks klare
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer