Da kjøper jeg en dB måler og prøver det samme. Synd å demontere et så dyrt eksosanlegg 🙂
Jeg bor i Bergen, men blir selvfølgelig med på Rudskogen om muligheten er der👍
Hei 🙂 Jeg har kjøpt en 2022 Multistrada V4 PP med full race Akra decat. Øynet et håp for besøk på Vålerbanen når jeg så det over her. Noen som vet resultatet?