beltespenning program
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Vegar Dalsrud · Skrevet
Dere får ha en fortreffelig tur i varmen! -
Av stoppitide · Skrevet
Trygt, kompakt og pent pakket. 14 liters new old stock DP tail bag. Om et par timer begynner eventyret. Da blåser Color Magic tre ganger i fløyta og vi er avgårde. -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Har fått hjulene allerede. Lager, brukt drev (alu) og kjede ser veldig bra ut. Drev bosset er alu, ser omtrent nytt ut. Drev og kjede har en ca. 30% slitasje. Det fulgte med bolter til alle skivene, og de ser veldig fine ut. Ikke tegn til korrusjon. Avstandsstykkene til forhjulet har simmering merker. Men det tror jeg er orginale Ducati, og har sikkert sittet på samme sykkel med orginalfelgene. Har sjekka jeg felgene i gyrostativet, og de er 100% alle veier. Tror ikke jeg har sett så rett felger før. Må si jeg føler meg betrygga. Kan ikke tro det kan ha vært noen "hendelser" med de. -
Er på ferie med stisykkel i stedet for Ducati 🙂 Ville uansett ikke vært ute og kjørt kl 23-01, da hadde jeg bare bekymret meg for kryssende dyr på veien.
-
Takker for oppdateringen, veldig leit at det ikke blir flere iår, men forstår grunnen. Takker for insatsen hos de som er med på å arrangere og håper på flere muligheter neste år 🙂
-

Anbefalte innlegg