GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spidi Italia hel racingdress, brukt men fult ut brukbar, solid dress med med bruksmerker. 900,- kr. Se bilder

Bagster tankveske med tanktrekk til Ducati Supersport fra 1998-2003 model. 500,- kr. Se bilder

20200712_142743.jpg

20200712_142833.jpg

20200712_144412.jpg

20200712_144424.jpg

20200712_144437.jpg

Endret av Morten Evensen
Solgt
  • Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive TrÃ¥der

• Innom i dag og sjekket at gutta er i gang og at kaffemaskinen virker😎 20260801_123716.mp4  
    • Jeg har omsider gÃ¥tt til det skrittet og kjøpe noe jeg har ønsket meg lenge. Men den passet ikke helt. "Pluggen" som skal inn i styrekrona var for slank. De skal lage en som passer. HÃ¥per det blir bra med ny plugg. Det er imidlertid en litt mindre "universal" løsning dette her, da det skal passe bÃ¥de med høyde opp til styrekrona, og med hull-diameter... Jeg var litt lei av Ã¥ lure pÃ¥ om gaflene kom til Ã¥ vri seg (pÃ¥ en lignende løsning som det Lars har) med det resulterende kaoset. 
    • Ducati sin. Gummibelagt "vinkeljern" som løfter under gaffelbunnene. 
    • Hva er det for en frontløfter er det du bruker lenger opp her, under bremseskive skift?
    • Det mangler egnet innfesting for baggasje fra Kriega pÃ¥ flere modeller, herunder Streetfighter V2 og Panigale V2. Det eksisterer pr i dag heller ikke et egnet Fit Kit. Løvaas henviste meg til NorSafe, som har vært meget behjelpelige. NorSafe har ogsÃ¥ videformidlet dialog med Kriega, som nÃ¥ forhÃ¥pentligvis arbeider med et egnet kit. Inntil videre kan dette løses ganske enkelt pÃ¥ egenhÃ¥nd. NÃ¥r du kjøper en bag fra Kriega medfølger reimer med løkker for innfesting. Disse kan kappes i egnet lengde, lag hull med en syl, og skru dem fast i rammen. PÃ¥ Streetfighter og Panigale er det egnede festepunkter under passasjersal. Jeg fikk stresstestet mine med US-20, aktiv kjøring pÃ¥ svingete og tidvis humpete veier i 190 mil, gir ikke tegn til Ã¥ gi seg. Jeg anbefaler Ã¥ kjøpe egnet kit nÃ¥r det kommer, men inntil videre - og for alle andre - finnes det gode muligheter for Ã¥ fikse selv om løsningen ikke er produsert.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer