Hei,
takk for nok en veldig hyggelig og godt organisert tur – like moro som alltid. Til tross for litt av og på regn innimellom var det en kjempefin tur for min del. Tindevegen og Espedalen i dag var høydepunktene for meg.
Alt på hotellet var også bra, som alltid.
Det var også veldig gøy å lede den lille asfaltgruppen vår.
Gleder meg allerede til Kvitfjell.
Hilsen, Thomas
Takk til alle deltagerne - hyggelig at dere blir med👍 Kommentér gjerne hvordan du hadde det underveis og på hotellet. Vi ønsker respons🙂
Herlig tur 😎
14 til bords etter samling fra Rogakand, Lampeland, Fagernes og fire som var i området allerede fredag. Søndag morgen forsvant to tidlig tilbake til Rogaland, to eget opplegg, nesten alle våget grusen på Peer Gyntvegen, én hoppet så av i retning Tretten, noen rake veien hjem like etterpå, vi fleste la til Vingrom+Dokka og rundet av med litt tortur (treg søndagstrafikk siste biten mot Oslo), men med dobbel espresso er nå alt bra. På gjensyn gamle og nye medlemmer👏
På toppen av Peer Gyntvegen:
20260607_120327.mp4
Henger meg på og sier takk for en nydelig og hyggelig tur!
Ble nesten 90 mil, og det kjennes i rompa 🙂
Minner samtidig alle som tok Peer Gynt vegen, om at det lønner seg å betale bommen innen 48 timer, for å slippe fakturagebyr.
20260606_193412.mp4
Heisann!
Fikk ikke sagt hadet da jeg brøt ut av feltet etter Peer Gynt-veien.. Takk for laget alle sammen! Som forventet ble det trivelig og artig også denne gang!😃
Vi ses plutselig!
Mvh. Terje
Recommended Posts