Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en Ducati Monster 1100 Evo eller 1100S i god stand.  Har nå fått tak i en Rød 2011 modell med kun 1480km på telleren 🙂  Men mangler Termignoni,  om noe har dette liggende til denne så ta gjerne kontakt.

Ta gjerne kontakt her eller på tlf: 9202 4180.

16179693_10154167810687805_5392476685680539534_o.jpg

• Liker 1
  • Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Etter 29 år med DUCATI, men aldri en Monster i min portefølje er det aldri for sent. Etter å ha kjørt både gamle, nye, enkle, avanserte og noe av det råeste på 2 hjul, så er tiden å prøve pur, enkel, luftavkjølt smykke. Etter 1 1/2 dag og 50 mil er jeg storfornøyd med innkjøp av en «strøken» DUCATI Monster 1100 EVO. Ingen adaptiv cruise, ikke Quick shift, ikke BLIS, ikke ca 200hk+, bare 100. Herlig sykkel med et fantastisk lydbilde og masse sjel. Ja ja, ikke er den rød, men det får så være😎 Fikk god hjelp av en god kompis til å få den hjem fra Tromøya, i dag en tur på en favoritt rute med 2 Ducati kompiser. Gleder meg til fortsettelsen😁 IMG_6382.mov      
    • Innom i dag og sjekket at gutta er i gang og at kaffemaskinen virker😎 20260801_123716.mp4  
    • Jeg har omsider gått til det skrittet og kjøpe noe jeg har ønsket meg lenge. Men den passet ikke helt. "Pluggen" som skal inn i styrekrona var for slank. De skal lage en som passer. Håper det blir bra med ny plugg. Det er imidlertid en litt mindre "universal" løsning dette her, da det skal passe både med høyde opp til styrekrona, og med hull-diameter... Jeg var litt lei av å lure på om gaflene kom til å vri seg (på en lignende løsning som det Lars har) med det resulterende kaoset. 
    • Ducati sin. Gummibelagt "vinkeljern" som løfter under gaffelbunnene. 
    • Hva er det for en frontløfter er det du bruker lenger opp her, under bremseskive skift?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer