Helge Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg er på utkikk etter et garasjefellesskap i Oslo, er det noen som har plass eller vet om noe? Til nå har jeg hatt 1098'en stående i garasjen til en kamerat i Drøbak, men så røyk jeg på Ducati nr2 og den har ikke Drøbak-kameraten min plass til. En annen god venn på andre siden av Oslofjorden har plass, så nå står Duc nr2 der. Jeg synes det blir litt upraktisk med en Duc på hver side av fjorden, så nå ser jeg på muligheter for å samle meg og Duccene i Oslo. Behov: Sikker parkering av 2 stk Ducatier Oppbevaring av kjøreutstyr og litt deler/ting&tang Trenger ikke mekke noe særlig, men greit med tilgang til litt verktøy om det finnes Gjerne mulighet for vask Tilgang døgnet rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Witzøe Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Hva slags Duc nr 2 har det blitt på deg da Helge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helge Skrevet 4. august 2021 Forfatter Del Skrevet 4. august 2021 Kjøpte tilbake en '99 996SPS jeg solgte til en kompis i 2006 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg