Søker garasjefellesskap/-plass Oslo
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Vi får se hvem som kler på seg tredressen først 😉
-
«Min 996SPS kommer til å bli solgt av mine arvinger.» Kansje jeg kan arve deg da, siden du har fått så fint dekkverktøy?😜
-
Av stoppitide · Skrevet
Nærmer seg 😎 Fra Lierkroa starter søndagens eventyr med en tur bortom Henning (ex Løvaas) sitt lille mekanikerfirma [email protected] for å ønske ham velkommen. Jepp - is der også! Ikke medlem, men lyst til å være med likevel? Send en liten beskjed til [email protected] om at du kommer og les Stradas reglement https://www.desmodromene.com/forum/13-strada-turene-offisielle-arrangerte-fellesturer/ Da ordner vi nok en plass. VELKOMMEN -
Av stoppitide · Skrevet
Strålende Brynjulv; overhodet i Rebellslekten😎 Det er sen start på selve dagen, så da har man god tid til å sove lenge. Vi jobber med gjennomføringen og innholdet på dagen. Antagelig noe litt ekstra godt på middagsmenyen. Guruen for oppsett av best mulig fjæring; Esp1-Tech kommer igjen. Gratis for medlemmene. 🏍️ -
Hei alle sammen ☺️, da er påmelding til Ducati Weekend 🏍️utført. Ser frem til ett flott opphold 🤠. Som vanlig så pleier jeg å ankomme kvelden i forveien, slik blir det i år også. Det jeg liker med Ducati Weekend er bruke de tingene jeg har hjemme. Og denne gang er det en voksen Humbaur tilhenger bakom Chevy`n som skal brukes. Jobber nå med ett korrekt oppsett med sikring av Ducati. Bilder kommer når det er klart. Det hadde vært hyggelig om flere hadde kommet kvelden i forveien. Oppsett av pitbox blir den sosiale rammen i forkant av arrangementet sammen med grilling og sosialt samvær ☀️😎. Så bare gjør bil og tilhenger klar for reisen til Rudskogen Raceway 😊! Vi sees torsdag 25. juni 🤗
-

Anbefalte innlegg