Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Screenshot_20220501-222549_Snapchat.thumb.jpg.fb3902192acc5c34fb373d9caf3551df.jpgHeisann 

Et tips for deg som er opptatt av å beskytte lakken på MC,n .

Jeg valgte å legge gjennomsiktig folie på tank (samme som de legger på biler hvor selve lakkeringen ønskes beskyttet mot skader, opp mot 10 års garanti). Folien finnes for matt og blank lakk. Jeg ble veldig fornøyd, se bilde av min sykkel, der er det lagt både på blank og matt del. Enkelt vedlikehold også. Prisen for en tank ligger i området 3500-5000 kr.  Dette ble utført hos MERHEBIA, se www.merhebia.no for info.

20220423_140013.jpg

  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei, jeg er ny i gruppen og så din post her om lakkbeskyttelse.

Jeg kjører også en Diavel 1260S Black & Steel, og jeg hadde min også hos et foleringsfirma for å foliere den gule plata under setet for å beskytte den mot steinsprut.

Jeg hadde planen om å få også tanken foliert med PPF-folie, men har ikke gjort det enda fordi jeg var litt skeptisk til hvordan de vil klare å foliere rundt Ducati-logoen.

Hadde vært interessant å høre hvordan de har løst dette med din?

 

Hilsen, Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann 

Lurt å foliere den delen under setet, det tror jeg må få gjort selv.

På min tok de av Ducati decalene og monterte de igjen.  Har kjøpt ett sett som ligger sånn i tilfelle de løsner etc. Vurderer å ta Jotunheimen rundt turen, må få sjekket ut et par ting i kalenderen.

Regner med du er fornøyd med Diavelen 😎🇮🇹🏍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,
 
fyren som folieret plate under setet var ganske profesjonell, han har foliert mange biler og noen motorsykler, men det var ikke lett, mange kanter bølger osv. Jeg kunne ikke ha gjort dette selv.
 
Åh, fjernet logoen? De foreslo til meg å lage en nøyaktig utskjæring i folien rundt logoen. Må tenke på dette.
 
Ja, jeg er superfornøyd med Diavelen ….. best decision ever 🥰🤗
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer