Gå til innhold

Anbefalte innlegg

legger ut denne infoen da det tok av på Aprilia siden. Har Ducati også, så dere får unnskylde at bildene er av Apen 🙂 Kjøpte dnne av en som hadde Scrambler. Jeg har aldri hørt om denne standen før jeg fikk tak i den. ser litt vaklevoren ut på nettsiden, men in real life er denne fullstendig stødig- ingen problem å klatre over sykkelen mens den står oppe på støtta- 400kg maks vekt. Må bestilles direkte fra UK såvidt jeg ser- ksoter noen kroner, men ufattelig bra synes jeg- sjekk på nett- de selger også en utrolig bra Superbike stand - aldri sett noe i nærheten så bra som dette fra andre da de fleste stander har adaptere en må skru fast til sykkelen osv- her ingenting. 

IMG_20220530_192240.jpg

IMG_20220530_192227.jpg

IMG_20220530_184636.jpg

IMG_20220530_184645.jpg

IMG_20220530_184640.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abba er et anerkjent merke og omtales stort sett/bare(?) positivt. Skjønner ikke at det sitter uten adaptere/braketter. Må det ikke være to festepunkter, som hindrer rotering? Noen sykler har kanskje hull som kan brukes, men neppe alle?

Må sjekke...

EDIT; ser nå at det baserer seg på tosidig feste + en arm bakover, som stroppes til svingarm f.eks.  På min Monster klemmes det mot svingarm-skruehodene som er svært grunne - fullstendig ukurrant dessverre. Eldre Monstere har hull i svingarmsakselen og blir nydelig enkelt - slik som på din A. Lignende produkter (Bursig, Constand + +) passer bedre til min sykkel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer