Gå til innhold

Anbefalte innlegg

legger ut denne infoen da det tok av på Aprilia siden. Har Ducati også, så dere får unnskylde at bildene er av Apen 🙂 Kjøpte dnne av en som hadde Scrambler. Jeg har aldri hørt om denne standen før jeg fikk tak i den. ser litt vaklevoren ut på nettsiden, men in real life er denne fullstendig stødig- ingen problem å klatre over sykkelen mens den står oppe på støtta- 400kg maks vekt. Må bestilles direkte fra UK såvidt jeg ser- ksoter noen kroner, men ufattelig bra synes jeg- sjekk på nett- de selger også en utrolig bra Superbike stand - aldri sett noe i nærheten så bra som dette fra andre da de fleste stander har adaptere en må skru fast til sykkelen osv- her ingenting. 

IMG_20220530_192240.jpg

IMG_20220530_192227.jpg

IMG_20220530_184636.jpg

IMG_20220530_184645.jpg

IMG_20220530_184640.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abba er et anerkjent merke og omtales stort sett/bare(?) positivt. Skjønner ikke at det sitter uten adaptere/braketter. Må det ikke være to festepunkter, som hindrer rotering? Noen sykler har kanskje hull som kan brukes, men neppe alle?

Må sjekke...

EDIT; ser nå at det baserer seg på tosidig feste + en arm bakover, som stroppes til svingarm f.eks.  På min Monster klemmes det mot svingarm-skruehodene som er svært grunne - fullstendig ukurrant dessverre. Eldre Monstere har hull i svingarmsakselen og blir nydelig enkelt - slik som på din A. Lignende produkter (Bursig, Constand + +) passer bedre til min sykkel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Hei, bare til info, når jeg kjørte Tindevegen i fjor september med bil da var det en del grusvei og veiarbeid. Dette var fordi veien ble ødelagt under ekstremværet Hans men kanskje de ble ferdig med den i fjor?  
    • Synkroniseringa var bra. Så nå gjennstår det å pelle av luftfilterboksen igjen (for n'te gang) for å få satt på lokket, ja, den må ut av ramma for å få på plass lokket , og lokket må av for å komme til tomgangsskruen. Så jeg bør jo bore et hull i lokket for å komme til med en liten umbrakotrekker. Men, det gjør jeg alltså ikke. Tomgangen er stillt, og den kommer ikke til å forandre seg om jeg skulle endre på co'n via software Så ja, le dere bare i hjel når jeg om en stund, må av med lokket igjen.... Radiatoren er i orden. Den venstre vifta starter på 101 grader og den høyre på 104 grader. Bensintrykket har jeg målt til ca 3 bar, som skal være riktig. Så da er det bare å gå ut og endelig begynne å skru det hele sammen igjen, samt tro på at jeg faktisk kan stille med denne på banedag 23 Mai. Ja da jeg booket denne dagen visste jeg ikke at vi også skulle ha banedag, uka før. ikke visste jeg at vi også skulle ha halv dag. Men, jeg har lyst å bli med denne dagen også, så om helsa er ok og være virker greit, så kanskje...
    • Det hjalp ikke noe, så det må befinne seg en "usynlig" sprekk i innsuget, gummi som har løsne fra metallet pga irr, eller noe slikt...  Så da ble det å bestille nye innsug fra løvaas. Turte ikke spørre om prisen, men jeg håpa på ca max 600 pr stk. Så sjokket kom selførgelig da jeg henta de; ca 1450/stk. Kanskje ikke så rart, nå som kronekursen ligger et sted mellom monpolpenger og  mongolske togrog.🥴 (Og hvis noen tror det vil hjelpe å stemme Høyre neste gang, tar de helt feil.) Monterte med pakn cement (var kanskje unødvendig) i går, locktite på boltene, 5 Nm, på med trottlene, oppstart, stoppa etterhvert med et poff i vertikal innsug. men det viste seg at co sofware var stillt på 0 (null). 16 var utgangspunktet. Nå står den på 22. og co måler ca. 2.6% (er det litt høyt?) og går veldig fint. Jeg måtte skru lufteskruen neste inn på horisontal og ca 1 omdr ut på vertikal, for å få co lik på begge. Det er lett å måle de individuellt på denne, da den har to seperate anlegg, ikke noe krossover eller katalysator. Da gjenstår det å sjekke synkroniseringa igjen. Slik jeg har forstått det kan det være en lite forskjell her, til fordel for co likhet ? Måtte bytte toppdekselpakning på horisontal, og jeg hadde trolig brukt feil pakn cement. eJeg hadde brukt en ikke herdende som fungerer best med papir pakn og slikt? Monterte med en herdende silikonpakning. Også på de små feltene under kam "holderne". Bytta også endelokkene på venstre side på den toppen. Det lakk også kjølevæske fra de korte slangene mellom manifold og radiator. (jeg hadde en mistanke til at disse var dårlige, og burde ha bytta før😶) Rensa for irr på slange stussene og monterte de nye trange fine... Radiatoren var ikke så varm, under testen, på høyre side, i går. Så ikke kom her å si at jeg må tappe kjølevæske og demontere denne for fem💥x👹te gang, fordi den er tett, eller at termostaten er gåen🤣💩
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer