GĂ„ til innhold

"Ingen er verdensmester"


Anbefalte innlegg

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive TrĂ„der

    • MERKEDAG 🙂  En kvart million kilometer Noen deler har vĂŠrt med pĂ„ hele reisen, andre bare pĂ„ deler av reisen. Noe mĂ„tte byttes fĂžr det egentlig var naturlig, noe overraskende lenge etter det man forventet, noe for Ă„ oppgradere, noe for Ă„ pynte.  FĂžrst 199.999 som sĂ„ ikke kunne telle lenger SĂ„ nytt instrument fra 0 til i dag, rundet 50.000  Takk til Ducati og alle som har bidratt med pleie, reparasjoner og vedlikehold
    • Bilde fra T3. Her subba hovedstĂžtta i et tidligere pass.PĂ„ St'n kan man enkelt heve pottene, da fĂžlger stĂžtta med opp. Fortsatt litt Ă„ gĂ„ pĂ„, pĂ„ dette bildet her da...
    • Noen bilder fra turen. Selfien og det fĂžrste er fra Andelva rasteplass, ikke sĂ„ langt fra  HurdalssjĂžen. Etter det glemte jeg at jeg hadde tatt med kameraet.... Det siste fra VĂ„lerbanen, tatt av hobbyfotograf Kalle HusebĂŠk. GĂ„r ut i fra at det er greit Ă„ stjele det. det ligger jo offentlig ute pĂ„ Fb. 21 mil hver vei og 16 pĂ„ banen, det holder for meg for ei stund. Men flere skulle pĂ„ banen bĂ„de Fredag og LĂžrdag...kanskje derfor mange kom i bil?
    • Vet ikke hvor de enkelte dekk produseres, men er relativt trygg pĂ„ at disse produsentene ikke risikerer sine gode navn og rykter pĂ„ en udugelig fabrikk. Noe av den voldsomme prisĂžkningen er visstnok at mye av dette ble laget i Russland. Hvis det var ok, sĂ„ er nok de beste kinesiske fabrikkene ogsĂ„ innafor. Metzeler har suksess i sport touring segmentet med sitt ganske nye 01. Store fremskritt fra de fleste produsenter fremdeles. Artig at de fĂ„r til det. Det dekket ville jeg valgt hvis jeg ikke hadde ganske store forventninger til mine dekk pĂ„ bane.  Vi har for tiden ikke en konkret dekkavtale blant medlemsfordelene. Usikkert om det er mer Ă„ hente enn det man lett fĂ„r pĂ„ egenhĂ„nd, sĂ„ det er ikke sikkert vi etablerer ny avtale. Dessuten er mitt inntrykk at de fleste sliter mer med Ă„ fĂ„ lagt om enn Ă„ kjĂžpe dekkene billig. Vi fĂ„r se. 
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä benytte denne siden godtar du vÄre PersonvernvilkÄr og Retningslinjer