Gå til innhold

Ekers forhandlerdag onsdag 1. mai


Anbefalte innlegg

Eker Performance inviterer som vanlig til sin forhandlerdag 1. mai. 

Vi kjører i kortesje nedover E6 og ankommer Eker i samlet flokk. Vi benytter to valgfrie oppmøtesteder:

1. Klokken 10.00 Esso / McDonald's rett ved E6 i nærheten av Vestby. Adresse Hytteveien 5, Vestby. Kjørende på E6 er det skiltet "Vestby nord" - både fra syd og nord.

2. Klokken 11.00 Circle K / Marché Storebaug på vestsiden av E6. Adresse Storebaug 6, Moss. Kjørende fra nord er det skiltet "Storebaug".

Stradas regelverk for turkjøring er pensum. Sjekk 'Arkiv' .

Eker Performance ser fram til å ta imot oss. Det blir noe servering, og som alltid står demosyklene klare. Rabattert Ducati kjøreutstyr og bekledning. Loddtrekning!

Ekers arrangement pleier å være godt besøkt - også av en stor kortesje Desmodromer. Dette er Ekers egne dag der alle er velkommen. Turen ned til Eker er vårt eget arrangement for MEDLEMMENE. Påmelding her i tråden og opprop før avreise. Kjøre pent, ryddig og trygt.

Når festen går mot slutten er det opptil hver enkelt å finne spontanducatisten i seg, gjerne avtale med flere og sette kursen videre på ønsket vei i det ganske land - eventuelt ganske naboland. Tyrigrava eller Son kan som eksempler være hyggelige stopp på vei til oppmøtested eller på hjemveien.

Vi sees!

 

eker.jpg

 

  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
EndreTBG skrev (20 minutter siden):

Dette må være noen år siden. 

 

Da Anne ennå hadde sin nydelige perle, S4RS ❤️

Det var i 2017 omtrent. Nesten alle hadde andre sykler, Eker hadde knapt nok adkomst og en skjegget viking løp rundt på Karl Johan, løftet på japanske turister og tok veldig fine bilder (hint hint).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppitide skrev (På 21.4.2024 den 12.58):

Det var i 2017 omtrent. Nesten alle hadde andre sykler, Eker hadde knapt nok adkomst og en skjegget viking løp rundt på Karl Johan, løftet på japanske turister og tok veldig fine bilder (hint hint).

Min nydelige S4RS døde i august 2016

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Og kan dette kanskje også ha et regionalt perspektiv? Altså at medlemmene får støtte til å lage fine veier-videoer på klassiske Ducatier? Jeg vet dere er der ute, både syklene og eierne 😉 
    • Kan vi som forening tenke på å lage innhold som dette? Se video under. Ikke tenk så mye på kjøringen, selv om den er helt OK, tenk mer på hvordan videoen fanger alle de spesielle lydene fra en hverdagstur. Kan vi lage dette på YT med våre sykler og medlemmer? ❤️ Jeg stiller med et par sykler fra litt gamle dager. Vi vet alle også i hvilket vindu vi finner en 888SP5 å sette mikrofon på. Jeg husker også VELDIG min første Desmodromene-fellestur i '97 sammen med en herremann på en 78' 900SS/Conti.  Dere som eier disse smykkene vet hvem dere er. Dere som har selvtillit til å kjøre smykkene slik at det blir interessant på video... Vel dere vet også hvem dere er 😉 Om vi er noen som er med på dette så tenker jeg at klubben kunne stå for: Kamera m/innfesting Mikrofon - dette må være en ganske dyr sak, og kanskje å leie inn noen som kan slike ting Veiledning Montering Videoredigering, inkludert skjuling av fartsmåler Fører står for Sykkel, seg selv, osv Forsikring Kunne kjøre sykkelen sin på en slik måte at det blir en interessant video 😉    
    • Det var enda mindre slitt under👍 og drevet står riktig vei. Finsjekket med lommelaseren for sikkerhets/moro skyld.
    • På Fanten var det undersiden av  svingarms beskyttern som blei utslitt. Bare nevner det, har du sett under? Tok litt tid før jeg oppdaga det, eh.. Det var og er forøvrig 15T på Fant. Var montert feil vei, så flaks at det ikke gikk galt. Men lett å ta feil da det skal stå motsatt vei av Ducati, i allefall på 750'n.
    • Oljelekkasjen tettet. Sejd helicoil-reparasjoner på sidedekselet og én på starteren. Takk for rask jobb hos Løvaas.  Samtidig byttet kjede-mot-svingarm-beskytteren som internettet dømmer til rask katastrofe hvis man går ned til 14T fordrev. Nix. Kjørt 250.000km med 14T og fremdeles nesten helt ok.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer