Sits deksel til Diavel 1260s Black & Steel SOLGT
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Når du er på verkstedet kan du be om å få kjenne på dette dekket når det er tatt av. Det er skummelt hvor tynt det er når man er på corden. Én skarp grusstein kan være nok. Jeg skvatt skikkelig da jeg for første og siste gang kjente på dette og har siden den gang aldri kjørt så langt. -
Av stoppitide · Skrevet
Nei, nei, nei 🫣 De var uegnet for 50 - 100 mil siden. Maks til verksted og da med minimalt pådrag og med moderat fart. -
personlig ville jeg nok ikke ta 50 mil til med det dekket, har selv kjørt dekk så langt ned, men da er det stort sett vært rett til løvaas med sykklen eller tatt med felg og nytt dekk til løvaas 🙂
-
Av trond stian borge · Skrevet
Jeg skal bytte dekk på torsdag hos Løvaas. Bør jeg la sykkelen stå frem til det eller kan jeg kjøre 50mil til? Hva er erfaringen deres? -
I dag skjedde dette, rakk å stoppe og ta et bilde langs veien 🙂
-

Anbefalte innlegg