Gå til innhold

Desmodromenes Ducati Weekend 1. august åpen Ducatidag i samarbeid med importøren Ducati Sverige - Norge LAVESTE PRIS SENEST MAND

Anbefalte innlegg

I samarbeid med importøren Ducati Sverige-Norge ønsker Desmodromene velkommen til en kanondag på Rudskogen så syklene våre kan komme til sin rett og førerne få litt instruksjon.

Der vil førere av alle erfaringsgrader få prøve seg.

Alle Ducatister er velkomne denne lavterskel-dagen. Vi ønsker at alle skal få prøve seg på sine smykker fra Borgo Panigale. Gjester og medlemmer i skjønn forening. Knallrød dag på Rudskogen.

Du må krysse av for at du har satt deg nøye inn i vår ABC med egenerklæring. Ha førerkort og betalingskort klart. Vår ABC ligger til grunn for at vi år etter år arrangerer banedager med flott stemning, høy kvalitet og trygge rammer.  

Velkommen fredag 1. august kl 07.45 , obligatorisk teknisk kontroll kl 08.00, førermøte kl 08.30, kjøring fra kl 09.00

Siste dag med laveste pris Medlem/Gjest 2.400/2.900 er mandag 30. juni. Fra 1. juli pluss 500,-.

Påmelding stenger 30. juli kl 23.59 (vi har kun forhåndspåmelding)

Ikke videresalg av billetter.

Ikke angrerett eller refusjon etter 30. juni.

Gruppeinndeling:

Grønn = nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Hvis det er første gang med oss på Rudskogen, skal du melde deg på i denne gruppen

Gul = for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo

Rød = for de med mer erfaring   

Spørsmål?  Kontakt [email protected]

Banekjørings ABC erklæring 2025.pdf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• stoppitide endret tittelen til Desmodromenes Ducati Weekend 2025, helt åpen Ducatidag i samarbeid med importøren Ducati Sverige - Norge, 1. August
  • stoppitide endret tittelen til Desmodromenes Ducati Weekend 1. august åpen Ducatidag i samarbeid med importøren Ducati Sverige - Norge
  • 2 uker senere...

Etter så bra dag i dag, jeg melder meg på igjen, hvor lett er det å bytte sykkel jeg kommer til å melde inn hvis jeg ombestemme meg til å ta med 996'n istedenfor ST'n?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neil66 skrev (21 minutter siden):

Etter så bra dag i dag, jeg melder meg på igjen, hvor lett er det å bytte sykkel jeg kommer til å melde inn hvis jeg ombestemme meg til å ta med 996'n istedenfor ST'n?

Det kan du gjøre ved å sende mail til [email protected] når som helst. Det skal også være mulig på selve dagen hvis nødvendig 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppitide skrev (Akkurat nå):

Det kan du gjøre ved å sende mail til [email protected] når som helst. Det skal også være mulig på selve dagen hvis nødvendig 👍

Perfekt takk, da melder jeg på med ST'n, og har litt jobbing å gjøre hvis 996 skal være klar!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Tangenes skrev (4 timer siden):

07:45 det var da ukristelig tidlig... men ok, jeg er med.

Jeg får heller møte opp kvelden før,  sette opp teltet 2 meter fra maskinkontrollen, Så slipper jeg å stå opp...

Sett sykkelen midt utpå plata, med nøkkelen i, så ordner vi resten😎

• Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Tangenes skrev (På 27.6.2025 den 13.09):

...Jeg får heller møte opp kvelden før,  sette opp teltet ...

Har dem camping fasiliteter der borte? Kansje jeg tar telt og greier hvis jeg bruker ST'n... 🏕

Tenker jeg har litt mye å gjøre for å forberede 996'n: Reimer, olje, dekk, demper og gaffel service (Öhlins & lekker som normalt), klosser... etc etc etc... Skal høre med Mr. Plassen hvis han klarer en service før sommerferie 🤓

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neil66 skrev (1 time siden):

Har dem camping fasiliteter der borte? Kansje jeg tar telt og greier hvis jeg bruker ST'n... 🏕

Tenker jeg har litt mye å gjøre for å forberede 996'n: Reimer, olje, dekk, demper og gaffel service (Öhlins & lekker som normalt), klosser... etc etc etc... Skal høre med Mr. Plassen hvis han klarer en service før sommerferie 🤓

Ducati-importøren og endel flere kommer torsdag aften. Ikke gress, men strøm, vann og wc.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppitide skrev (4 timer siden):

Ducati-importøren og endel flere kommer torsdag aften. Ikke gress, men strøm, vann og wc.

Da regner jeg med man må ha campingvogn eller bobil? Ikke mulig med telt hvis det er ikke noe gress? Kansje da booker jeg in på et hotell i sarpsporg 🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neil66 skrev (6 minutter siden):

Da regner jeg med man må ha campingvogn eller bobil??? Ikke mulig med telt?

Telt går sikkert fint. Ta med et teppe å ha under for å skåne bunnen. Det er også litt skog inne på baneområdet...
Espen Klev i Horten er flink på dempere, men har mye å gjøre i sesongen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• stoppitide endret tittelen til Desmodromenes Ducati Weekend 1. august åpen Ducatidag i samarbeid med importøren Ducati Sverige - Norge LAVESTE PRIS SENEST MAND

Mandag kveld er siste mulighet for laveste pris.

Forhåndsinteressen antyder at det blir fullt i én eller flere grupper. For den enkelte førers økte sikkerhet fyller vi IKKE opp banen. De fleste deltagerne sliter med å få ut fingeren og melder seg på ganske sent - noen sikkert for å se an været, men for jævlig hvis man da skulle gå glipp av muligheten til å delta på årets desiderte Ducatihøydepunkt.

Opp til deg🏃‍♂️👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer