Eker forhandlerdag 1. mai
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive TrÄder
-
Av stoppitide · Skrevet
Lese dekkslitasjen din, mÄle gummitemperatur og gynge pÄ sykkelen = indikasjon pÄ forbedring av oppsettet. Jeg tar med temp-mÄler. Ta med justeringsverktÞy og/eller les deg opp pÄ elektronisk oppsett. Gjerne sjekk hva lufttrykket ditt er (pÄ kalde dekk). Jeg er en veldig beskjeden erstatning for Esp1tech, men bedre enn ikk'no. Han er i Jotunheimen nÄ, men er Äpen for Desmo comeback neste Är. -
Av stoppitide · Skrevet
Velkommen! Obligatorisk og kun Ă©n teknisk og kun ett fĂžrermĂžte. OppmĂžte 07.45. Sorryđ ... til kl 16 Vi har fĂ„tt til litt ekstraservice i restauranten. Dagens lasagna++ eller kylling ++ for kr 189,- og 20% pĂ„ drikke. Pluss det vanlige de pleier Ă„ ha. -
Av Dennis Banelind · Skrevet
Hei, Er det mulig Ä komme senere enn kl 8 for teknisk kontroll og bli med nÄr gruppen kjÞrer neste gang? Hvor lenge pÄgÄr arrangementet? Er kiosken Äpen sÄ det gÄr Ä fÄ tak i mat eller mÄ man ha med selv? -
Av stoppitide · Skrevet
Velkommen đïž Â -
Av Thomas Scharrer · Skrevet
Hei Per, Var du ikke fornĂžyd med Kriega-bagene fordi du selger dem? Jeg tenkte egentlig Ă„ kjĂžpe en US 20 og US 10, men er uansett interessert. Â Mvh, Thomas
-
Anbefalte innlegg