EgilJo Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Eker Performance inviterer som vanlig til sin forhandlerdag 1. mai. Vi kjĂžrer i kortesje nedover E6 og ankommer Eker i samlet flokk. Vi benytter to valgfrie oppmĂžtesteder: 1. Klokken 10.00 Esso / McDonald's rett ved E6 i nĂŠrheten av Vestby. Adresse Hytteveien 5, Vestby. KjĂžrende pĂ„ E6 er det skiltet "Vestby nord" - bĂ„de fra syd og nord. 2. Klokken 11.00 Circle K / MarchĂ© Storebaug pĂ„ vestsiden av E6. Adresse Storebaug 6, Moss. KjĂžrende fra nord er det skiltet "Storebaug". Stradas regelverk for turkjĂžring er pensum. LES NĂYE! Eker Performance ser fram til Ă„ ta imot oss. Det blir noe servering, og som alltid stĂ„r demosyklene klare. Rabattert Ducati kjĂžreutstyr og bekledning. Loddtrekning! Ekers arrangement pleier Ă„ vĂŠre godt besĂžkt - ogsĂ„ av en stor kortesje Desmodromer. Dette er Ekers egne dag der alle er velkommen. Turen ned til Eker er vĂ„rt eget arrangement for MEDLEMMENE. PĂ„melding her i trĂ„den og opprop fĂžr avreise. KjĂžre pent, ryddig og trygt. NĂ„r festen gĂ„r mot slutten er det opptil hver enkelt Ă„ finne spontanducatisten i seg, gjerne avtale med flere og sette kursen videre pĂ„ Ăžnsket vei i det ganske land - eventuelt ganske naboland. Tyrigrava eller Son kan som eksempler vĂŠre hyggelige stopp pĂ„ vei til oppmĂžtested eller pĂ„ hjemveien. Vi sees!   3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anne Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Denne dagen er en selvfĂžlge, gleder meg allerede đ 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Morten Hoel Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Heisann! Jeg kommer, noen som mĂžter pĂ„ Tyrigrava som tidligere kl 0830 fĂžr oppmĂžte Vestby ? 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
perern Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Jeg og BjĂžrn Andreassen kommer. Mulig Kent Andreassen blir med, men ikke sikkert. Planen er Ă„ mĂžte pĂ„ Vestby, men skulle vi fare forbi i for hĂžy hastighet, sĂ„ blir det Storehaugđ 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
EgilJo Skrevet 27. april Forfatter Del Skrevet 27. april Morten Hoel skrev (PĂ„ 23.4.2025 den 10.26): Heisann! Jeg kommer, noen som mĂžter pĂ„ Tyrigrava som tidligere kl 0830 fĂžr oppmĂžte Vestby ? Hei! Jeg mĂžter pĂ„ Tyrigrava. Vi satser pĂ„ avreise fra Tyrigrava kl 09.15. SĂ„ mĂžtes vi pĂ„ Tyrigrava i god tid fĂžr det. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Helge Knutzen Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Medđ 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anne Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Noen som vil kjĂžre sammen fra Lierkroa? 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Brynjulv Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Hei Anne, jeg kan mĂžte deg ved Lierkroa âșïž. NĂ„r Ăžnsker du at vi skal treffes ved Lierkroa? Beste hilsen DesmoRingheim 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Eivind Martinsen Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Jeg kommer. PrĂžver Ă„ mĂžte pĂ„ Tyrigrava fĂžr avreise. Men ikke vent pĂ„ meg der. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Espen BrĂ„ten Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Anne skrev (7 timer siden): Noen som vil kjĂžre sammen fra Lierkroa? Hei. Jeg blir gjerne med fra Lierkroa. NĂ„r bĂžr vi ha avreise derfra? Mvh Espen 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Ole-Petter Andreassen Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Nina og jeg mĂžter kl 11.00 Circle K / MarchĂ© Storebaug 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anas Amrhar Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april MĂžter opp kl. 11:00 pĂ„ Circle k đïž. đ 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Ole-Petter Andreassen Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Anas Amrhar skrev (1 minutt siden): MĂžter opp kl. 11:00 pĂ„ Circle k đïž. đ Hyggelig Anas đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anne Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Espen BrĂ„ten skrev (22 timer siden): Hei. Jeg blir gjerne med fra Lierkroa. NĂ„r bĂžr vi ha avreise derfra? Mvh Espen SĂ„ hyggelig! Google sier 58 min via Klokkarstua (Grimsrudveien) , sĂ„ kanskje avreise fra Lierkroa 0845? Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Espen BrĂ„ten Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Ja, enig. Da ses vi. Skal vĂŠre pĂ„ plass i god tid. Mvh Espen 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anne Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Brynjulv skrev (PĂ„ 28.4.2025 den 18.44): Hei Anne, jeg kan mĂžte deg ved Lierkroa âșïž. NĂ„r Ăžnsker du at vi skal treffes ved Lierkroa? Beste hilsen DesmoRingheim Hei Brynjulv! SĂ„ hyggelig. Avreise fra Lierkroa kl 0845, da rekker vi Grimsrudveien til Klokkarstua, deretter tunnelen og E6 til Vestby Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Morten WitzĂže Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Hei! Jeg hiver meg med i siste liten her đ MĂžter opp pĂ„ Vestby. Sees. Morten W 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Brynjulv Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Flott Anne, kl. 08:45 pĂ„ Lierkroa er notert đ. Multistrada Pikes Peak er vasket og klar đđ. Vi sees đ€ 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai DrĂžye 30 i kortesje fra Vestby/Storebaug og over 60 brutto hos Eker = litt flere enn i fjor. Selveste BĂ„rd var ogsĂ„ med pĂ„ turen i Ă„r. Veldig hyggelig at det pĂ„ flere fronter er litt opptur f.eks. pĂ„ mc-salg og foreningsaktiviteter. Vi sees! Lotteri TUSEN TAKK Desmodromenes medlemmer straks klare  2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg