Gå til innhold

10/5 tur til Desmolab/Patrik Holmberg


Anbefalte innlegg

Jon Tangenes skrev (8 timer siden):

Vel, vi har alle våre utfordringer... I går var det en som måtte gi seg etter to pass. Håper han kom seg hjem.

Det er forøvrig to dager etter banedag i morra.

Hiv deg på ved Nesset hvis det vil hjelpe😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk herr og fru Patrik - herlig gjestfrie som alltid 👍

Takk også til medlemmer som er med, til Egil som arrangør og Per som Ride Captain. 

Kul Ducatigavekopp til verten og Ducati nøkkelknippemedlemsgaver fra Eker runder herved av takknemlighetsrunden 🙂

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin liten gjeng med entusiaster ble med på tur til Desmolab i dag. Det kunne vært flere med, det er da mange som har gått glipp av mye nyttig info og fine samtaler. Jeg håper vi ser flere ved neste anledning. 

IMG_4660.jpeg

 

Ur Ducati

IMG_4662.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • stoppitide fjernet fremhevingen av denne emne
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Hei, siden det var litt usikkert med «Veien»-turen denne helgen og endret dato, planla Erik og jeg en 2-dagers tur til Telemark. Telemark er generelt litt vanskelig tilgjengelig for oss med noe transport ned til Kongsberg.   Dag 1: Dessverre måtte vi starte turen fredag morgen i regnvær, men etter Enebakk var det fint. Vi kjørte rundt 450km den første dagen på superfine veier til Straand hotell.   Dag 2: Dessverre fikk jeg et batteriproblem med Diavelen om morgenen da vi ville dra fra hotellet men de hadde noen verktøy og en booster på hotellet, og vi klarte å få sykkelen i gang. Men på grunn av batteriproblemet bestemte vi oss for en annen rute hjem enn opprinnelig planlagt....... ikke optimalt på  ferge hvis du ikke kan slå av sykkelen.   Til tross for noen problemer på dag 2 en veldig fin tur med stort sett perfekt vær og superfine veier.  
    • Imponerende hvor gode dekk har blitt. Metzeler M9RR skulle være bedre enn forgjengeren på ALT, men er det mulig... Jepp, det er det.  Jeg får omtrent 12.000 ut av fordekk og 10.000 bak. Pluss det man kan tyne dem etter at slitasjemarkøren er aktiv. Bare der er forbedringen verdt den bittelitt økte prisen fra M7RR Det bidrar positivt å kjøre så mykt man kan/gidder/klarer, aktivt på bane/sving og ikke minst med store variasjoner i lufttrykk. Jeg bruker fra 30psi (2 bar) på bane og gromtur til 40psi/2,7bar til pendling og motorvei. Resultatet er tilnærmet null flate felt og null trapping.
    • Tidlig en søndags morgen, mer konkret denne søndags morgenen kjører jeg så gode svinger på kryss og tvers som mulig fra litt syd for Drammen til Sandefjord - se på utsikten fra Flautangen, inspisere gamle hytta "vår", kaffe på torget, ytre-veien til Tønsberg, svippe ut på Verdens ende og så kystveien forbi Åsgårdstrand kanskje kanskje. Slå følge?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer