Ronny Romslo-Sæverud Skrevet 21. juli 2025 Skrevet 21. juli 2025 Hei eg er en tur i tigerstaden og lurer på om de er noen plasser dere pleiere å samles for en kaffe drøs og is her borte hadde vært hyggelig å kunne hatt eit mål å kjøre til eller flere og ikke bare kjøre på måfå om eg får mulighet og været er bra. mvh Vestlending 1
Jon Tangenes Skrevet 21. juli 2025 Skrevet 21. juli 2025 Tyrigrava på Onsdagene. Ellers kan du jo kanskje poste noe i "Spontantur" tråden. 1
stoppitide Skrevet 21. juli 2025 Skrevet 21. juli 2025 Hyggelig at du spør👍 Det største trekkplasteret er vel Tyrigrava onsdager. Vindfjelltun tirsdager(?), men det er litt utenfor Oslo. Du kan kikke på Rudskogens terminliste/kalender for å ha et mål med en tur - kikke på mc eller bil. Motorsykkelbutikker har ofte kaffe og hyggelige folk å prate med. Dessuten; skriv gjerne et innlegg med et konkret forslag i Spontanturtråden i kapittelet Strada😎 1 2
Kurt Näslund Skrevet 9. september 2025 Skrevet 9. september 2025 Hei, jeg er også en som ser etter "kaffesteder" etc rundt om på Østlandet. Opprinnelig fra Midt-Norge, men plassert i Hønefoss-området nå 🙂
stoppitide Skrevet 9. september 2025 Skrevet 9. september 2025 Perern skrev noe om turer i ditt område - scroll litt i Strada. 2
Anbefalte innlegg