Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

20260808_115535.thumb.jpg.da6f2824abfc6a4279db388741ebb1df.jpg

Mens resten kjørte asfalt, ble det en avstikker for å bytte bakdekk hos Motospeed på Lillehamner og Birkebeinerveien over til Stai og Koppang. Flott grusvei som kan anbefales, til og med Multien var lykkelig og logret hele veien. 

• Liker 6
Skrevet

Tusen takk til alle de klin gærne Desmodromer som var så eksellent reisefølge at selv denne lange og krevende turen ble en stor glede 👍👏😎

På gjensyn og velkommen til dere som blir med på neste arrangement🙂

20260809_172559.jpg

• Liker 2
Skrevet

Takk for flott tur!
Fint å se dere alle igjen 🙂

Nå var det godt å komme hjem, ble 40+25+50 mil, ca halvparten av deg Lars Ove, hehe

• Liker 2
  • Takk 1
Skrevet

Jeg var spent på ny sykkel og om jeg ville trives på en luftavkjølt Monster på en 3 dagers 110 mils tur. Det gikk over all forventning, milene ble spist greit opp og sykkelen var bare herlig å kjøre.

Veldig fin tur, fantastiske veier, nesten bare bra vær, hyggelige Ducatistas, god mat og drikke, så det kan ikke bli særlig bedre her i gamlelandet😁

Vi ble litt færre til Sverige og videre hjemover enn de som startet, men herlig tur siste dag. 50 mil på meg og passe sliten🙃

Takk for en flott tur til alle som deltok, dere andre kan bare være misunnelig!

Torsby og en matbit

IMG_6425.jpeg

6 DESMODROMER i Kongsvinger og siste felles stopp

Av En eller annen merkelig grunn, snur hjemmesiden selfier trill rundt under opplasting av bilder fra min iPhone 🥵 Det er ikke betegnende for situasjonen😝

IMG_6426.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Anne skrev (55 minutter siden):

Takk for flott tur!
Fint å se dere alle igjen 🙂

Nå var det godt å komme hjem, ble 40+25+50 mil, ca halvparten av deg Lars Ove, hehe

Ble ikke mer en 148 mil på meg😊

• Haha 2
Skrevet
Hei,

Takk for nok en superfin og velorganisert tur!
Fine hoteller, veldig god mat, hyggelig selskap og fantastiske veier alle tre dagene…. Søndag var høydepunktet for meg.

Gleder meg til neste gang.

Thomas

Bilde: Lars foran en veldig fin sykkel

IMG_6639.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Sånn, Per.

IMG_6426.thumb.jpeg.afd139cda1501e573c074def9ab65384.jpeg

Det er visstnok fremdeles slik at iphone laster alt opp i skyen og der blir det behandlet - med rare resultater av og til. Videoer tatt med iphone tilbys til nedlasting hos leserne i stedet for å faktisk lastes opp her. Ikke all IT snakker smooth med alt annet.

• Liker 1
Skrevet

Takk for turen. Ble bare 62 mil på meg da. Snirklet meg ned bakveiene fra Kvitfjell og hjemover, og hadde sånn akkurat nok olje igjen da jeg var hjemme 🤪. Desmolab neste. Hadde et moment på Brummendal all by my self i regnet. Så hyggelig at 😁. Vi sees.

IMG_6783.jpeg

IMG_6787.jpeg

IMG_6789.jpeg

IMG_6788.jpeg

IMG_6801.jpeg

• Liker 2
Skrevet
stoppitide skrev (40 minutter siden):

Sånn, Per.

IMG_6426.thumb.jpeg.afd139cda1501e573c074def9ab65384.jpeg

Det er visstnok fremdeles slik at iphone laster alt opp i skyen og der blir det behandlet - med rare resultater av og til. Videoer tatt med iphone tilbys til nedlasting hos leserne i stedet for å faktisk lastes opp her. Ikke all IT snakker smooth med alt annet.

Fint det Lars, jeg har prøvd å redigere på mine bilder og her, men det ser ikke ut til at jeg får lov. Du som er ekspert kan jo fortelle hvordan. 

Skrevet
perern skrev (14 minutter siden):

Fint det Lars, jeg har prøvd å redigere på mine bilder og her, men det ser ikke ut til at jeg får lov. Du som er ekspert kan jo fortelle hvordan. 

Iphonebilder går i skyen og behandles der, før de "lander" synlige her. F.eks. snus opp/ned. Alle kan laste ned/kopiere ditt bilde og f.eks. snu det og så laste opp. I hvert fall ikke-iphone-brukere. Android og pc-brukere laster direkte opp uten den innblandingen du får fra skyen. Jeg TROR det er forskjellen og at iphonebrukere ikke kan styre seg utenom skyen - dere er tvunget til å la iphone gjøre som DE vil. Det er stort sett gode løsninger, men noen ganger med rart resultat fordi to "verdener" aldri klarer å samarbeide 100%. Såvidt jeg vet.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer