Til fjells i tre dager, Kvitfjell + Idre fjäll 7. - 9. august
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Iphonebilder går i skyen og behandles der, før de "lander" synlige her. F.eks. snus opp/ned. Alle kan laste ned/kopiere ditt bilde og f.eks. snu det og så laste opp. I hvert fall ikke-iphone-brukere. Android og pc-brukere laster direkte opp uten den innblandingen du får fra skyen. Jeg TROR det er forskjellen og at iphonebrukere ikke kan styre seg utenom skyen - dere er tvunget til å la iphone gjøre som DE vil. Det er stort sett gode løsninger, men noen ganger med rart resultat fordi to "verdener" aldri klarer å samarbeide 100%. Såvidt jeg vet. -
Fint det Lars, jeg har prøvd å redigere på mine bilder og her, men det ser ikke ut til at jeg får lov. Du som er ekspert kan jo fortelle hvordan.
-
Godt du kom deg hjem like hel André.
-
Av André Bergheim · Skrevet
Takk for turen. Ble bare 62 mil på meg da. Snirklet meg ned bakveiene fra Kvitfjell og hjemover, og hadde sånn akkurat nok olje igjen da jeg var hjemme 🤪. Desmolab neste. Hadde et moment på Brummendal all by my self i regnet. Så hyggelig at 😁. Vi sees. -
Av stoppitide · Skrevet
Sånn, Per. Det er visstnok fremdeles slik at iphone laster alt opp i skyen og der blir det behandlet - med rare resultater av og til. Videoer tatt med iphone tilbys til nedlasting hos leserne i stedet for å faktisk lastes opp her. Ikke all IT snakker smooth med alt annet.
-

Anbefalte innlegg