Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trond Bentzen skrev (1 time siden):

YX Sande ev rundkjøringen ovenfor Asko... hva passer deg best?

YX er fint 👍🏻

Skrevet
Ole-Petter Andreassen skrev (23 minutter siden):

Østfold gjengen i Nesbyen etter en våt seanse i dag. Gleder oss til å møte resten av gjengen på Elveseter i morgen

PXL_20260605_185606091.jpg

Sees på Elveseter, hva blir ruten deres imorgen?

Skrevet

20260606_170019.thumb.jpg.86f7f852189c72cc5359ff220400d81d.jpg

Heisann!

Fikk ikke sagt hadet da jeg brøt ut av feltet etter Peer Gynt-veien..  Takk for laget alle sammen! Som forventet ble det trivelig og artig også denne gang!😃

Vi ses plutselig!

Mvh. Terje

• Liker 1
  • Takk 1
Skrevet

Henger meg på og sier takk for en nydelig og hyggelig tur!
Ble nesten 90 mil, og det kjennes i rompa 🙂
Minner samtidig alle som tok Peer Gynt vegen, om at det lønner seg å betale bommen innen 48 timer, for å slippe fakturagebyr.

Skrevet

Takk til alle deltagerne - hyggelig at dere blir med👍 Kommentér gjerne hvordan du hadde det underveis og på hotellet. Vi ønsker respons🙂

Herlig tur 😎

14 til bords etter samling fra Rogakand, Lampeland, Fagernes og fire som var i området allerede fredag. Søndag morgen forsvant to tidlig tilbake til Rogaland, to eget opplegg, nesten alle våget grusen på Peer Gyntvegen, én hoppet så av i retning Tretten, noen rake veien hjem like etterpå, vi fleste la til Vingrom+Dokka og rundet av med litt tortur (treg søndagstrafikk siste biten mot Oslo), men med dobbel espresso er nå alt bra. På gjensyn gamle og nye medlemmer👏

På toppen av Peer Gyntvegen:

S6001487.JPG

S6001486.JPG

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Takk til alle deltagerne - hyggelig at dere blir med👍 Kommentér gjerne hvordan du hadde det underveis og på hotellet. Vi ønsker respons🙂 Herlig tur 😎 14 til bords etter samling fra Rogakand, Lampeland, Fagernes og fire som var i området allerede fredag. Søndag morgen forsvant to tidlig tilbake til Rogaland, to eget opplegg, nesten alle våget grusen på Peer Gyntvegen, én hoppet så av i retning Tretten, noen rake veien hjem like etterpå, vi fleste la til Vingrom+Dokka og rundet av med litt tortur (treg søndagstrafikk siste biten mot Oslo), men med dobbel espresso er nå alt bra. På gjensyn gamle og nye medlemmer👏 På toppen av Peer Gyntvegen: 20260607_120327.mp4  
    • Henger meg på og sier takk for en nydelig og hyggelig tur! Ble nesten 90 mil, og det kjennes i rompa 🙂 Minner samtidig alle som tok Peer Gynt vegen, om at det lønner seg å betale bommen innen 48 timer, for å slippe fakturagebyr.
    • 20260606_193412.mp4     Heisann! Fikk ikke sagt hadet da jeg brøt ut av feltet etter Peer Gynt-veien..  Takk for laget alle sammen! Som forventet ble det trivelig og artig også denne gang!😃 Vi ses plutselig! Mvh. Terje
    • Hei Desmovenner 😊, i finværet så har man sjonglert noe ledig tid mellom arbeidsoppgaver i hjemmet og arrangementer med barna til å jobbe med prosjekt Ducati Weekend 2026. Har jobbet med mc-feste inne i hengeren. Gjenstår noe, men jeg er tilfreds med slik det blir. Nå er det pitbox’n som blir "hjemmet" på utsiden som står for tur.  Gleder meg at Jon kommer med sin  Chevrolet. Vet at det er flere V8 entusiaster som også kommer. Beste hilsen Brynjulv 😎
    • 6 stk fra Lampeland   Stor jubel med Limoncello som velkomstdrink og  IMG_6120.mov   Støytesting av Presidenten.   
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer