Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fagernes sannsynligvis kl 13 eller deromkring 🏍️  Shell/st1 på venstre side av veien, rett før sentrum.

• Takk 1
Skrevet
Trond Bentzen skrev (1 time siden):

YX Sande ev rundkjøringen ovenfor Asko... hva passer deg best?

YX er fint 👍🏻

Skrevet
Ole-Petter Andreassen skrev (23 minutter siden):

Østfold gjengen i Nesbyen etter en våt seanse i dag. Gleder oss til å møte resten av gjengen på Elveseter i morgen

PXL_20260605_185606091.jpg

Sees på Elveseter, hva blir ruten deres imorgen?

Skrevet

IMG_6122.jpeg6 stk fra Lampeland  

IMG_6127.jpeg

Stor jubel med Limoncello som velkomstdrink og 

33CC31E0-8986-46BB-B85B-A1BA0E568B37.jpeg  

Støytesting av Presidenten. 

IMG_6130.jpeg

Kan vel ikke være bedre utsikt under frokosten😀

IMG_6133.jpeg

Fytti rakkern å møkkete sykkel, merkelig da presidenten mener det var tørt og solrikt på hele turen🧐

• Liker 4
Skrevet

20260606_170019.thumb.jpg.86f7f852189c72cc5359ff220400d81d.jpg

Heisann!

Fikk ikke sagt hadet da jeg brøt ut av feltet etter Peer Gynt-veien..  Takk for laget alle sammen! Som forventet ble det trivelig og artig også denne gang!😃

Vi ses plutselig!

Mvh. Terje

• Liker 4
  • Takk 1
Skrevet

Henger meg på og sier takk for en nydelig og hyggelig tur!
Ble nesten 90 mil, og det kjennes i rompa 🙂
Minner samtidig alle som tok Peer Gynt vegen, om at det lønner seg å betale bommen innen 48 timer, for å slippe fakturagebyr.

• Liker 2
  • Takk 1
Skrevet

Takk til alle deltagerne - hyggelig at dere blir med👍 Kommentér gjerne hvordan du hadde det underveis og på hotellet. Vi ønsker respons🙂

Herlig tur 😎

14 til bords etter samling fra Rogakand, Lampeland, Fagernes og fire som var i området allerede fredag. Søndag morgen forsvant to tidlig tilbake til Rogaland, to eget opplegg, nesten alle våget grusen på Peer Gyntvegen, én hoppet så av i retning Tretten, noen rake veien hjem like etterpå, vi fleste la til Vingrom+Dokka og rundet av med litt tortur (treg søndagstrafikk siste biten mot Oslo), men med dobbel espresso er nå alt bra. På gjensyn gamle og nye medlemmer👏

På toppen av Peer Gyntvegen:

S6001487.JPG

S6001486.JPG

• Liker 4
Skrevet

Hei,

takk for nok en veldig hyggelig og godt organisert tur – like moro som alltid. Til tross for litt av og på regn innimellom var det en kjempefin tur for min del. Tindevegen og Espedalen i dag var høydepunktene for meg.

Alt på hotellet var også bra, som alltid.

Det var også veldig gøy å lede den lille asfaltgruppen vår.

Gleder meg allerede til Kvitfjell.

Hilsen, Thomas

• Liker 3
  • Takk 1
  • Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Takk for utrettelig innsats og initiativ rundt foreningen generelt og banedager spesielt! Synd denne blir avlyst, gledet meg til å komme hvis været var med oss. Takk allikevel for ansvarlighet rund økonomi og klubbkassa!! Skiltettermiddagene bruker å være suksess også økonomisk så fremt været leverer. Håper virkelig å se flere av dem. Jeg tror en del deltagere ble mistet på full dag grunnet fotball, ferie og dobbel pris - i alle fall ble jeg mistet der ⚽️😉   Gleder meg til neste gang 😎🇮🇹🏍️
    • Jeg også. jeg veide ikke dekkene, bare trakk i fra vekta på hjulene, så det ble nok ikke helt nøyaktig. Og mine dekk har noe slitasje... Fabrikken skriver om felgene: Since 1999 race motorcycles transformed into high-performance machines. Beginning with the MotoGP, the pinnacle of motorcycle racing, technical abilities as well as design were constantly improving. To meet the demands of those exciting times, BITO R&D developed JB3, an entirely new MAGTAN model. With a more race-focused design and superior performance, JB3 crushed its rivals on the international race scene, was adopted by Kawasaki and Suzuki for their MotoGP and Superbike machines as well as by numerous other works teams. An epoch-making wheel and that revolutionized the market! The H-shape spokes extending from the hub split into a Y-shape towards the rim to improve the impact resistance and rigidity and provide excellent road surface followability under any circumstances. MAGTAN JB3 is a multilateral wheel that matches the design and performance of the 750cc race legends from the golden age as well as currents sports and naked bikes.
    • Internett sier at mine m9rr veier 6,35 så da har jeg sikkert feilmålt.
    • Takker! Ja, vanlig touringdekk er vel enda tyngre.
    • Gratulerer igjen 👍 "Skuffende" hvor tunge dekkene er. Da jeg veide helt nye dekk var de tyngre, tror jeg, enn det du har skrevet. Uansett - lettelsene er betydelige og merkes svært godt.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer