Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trond Bentzen skrev (1 time siden):

YX Sande ev rundkjøringen ovenfor Asko... hva passer deg best?

YX er fint 👍🏻

Skrevet
Ole-Petter Andreassen skrev (23 minutter siden):

Østfold gjengen i Nesbyen etter en våt seanse i dag. Gleder oss til å møte resten av gjengen på Elveseter i morgen

PXL_20260605_185606091.jpg

Sees på Elveseter, hva blir ruten deres imorgen?

Skrevet

IMG_6122.jpeg6 stk fra Lampeland  

IMG_6127.jpeg

Stor jubel med Limoncello som velkomstdrink og 

33CC31E0-8986-46BB-B85B-A1BA0E568B37.jpeg  

Støytesting av Presidenten. 

IMG_6130.jpeg

Kan vel ikke være bedre utsikt under frokosten😀

IMG_6133.jpeg

Fytti rakkern å møkkete sykkel, merkelig da presidenten mener det var tørt og solrikt på hele turen🧐

• Liker 4
Skrevet

20260606_170019.thumb.jpg.86f7f852189c72cc5359ff220400d81d.jpg

Heisann!

Fikk ikke sagt hadet da jeg brøt ut av feltet etter Peer Gynt-veien..  Takk for laget alle sammen! Som forventet ble det trivelig og artig også denne gang!😃

Vi ses plutselig!

Mvh. Terje

• Liker 3
  • Takk 1
Skrevet

Henger meg på og sier takk for en nydelig og hyggelig tur!
Ble nesten 90 mil, og det kjennes i rompa 🙂
Minner samtidig alle som tok Peer Gynt vegen, om at det lønner seg å betale bommen innen 48 timer, for å slippe fakturagebyr.

• Liker 1
  • Takk 1
Skrevet

Takk til alle deltagerne - hyggelig at dere blir med👍 Kommentér gjerne hvordan du hadde det underveis og på hotellet. Vi ønsker respons🙂

Herlig tur 😎

14 til bords etter samling fra Rogakand, Lampeland, Fagernes og fire som var i området allerede fredag. Søndag morgen forsvant to tidlig tilbake til Rogaland, to eget opplegg, nesten alle våget grusen på Peer Gyntvegen, én hoppet så av i retning Tretten, noen rake veien hjem like etterpå, vi fleste la til Vingrom+Dokka og rundet av med litt tortur (treg søndagstrafikk siste biten mot Oslo), men med dobbel espresso er nå alt bra. På gjensyn gamle og nye medlemmer👏

På toppen av Peer Gyntvegen:

S6001487.JPG

S6001486.JPG

• Liker 3
Skrevet

Hei,

takk for nok en veldig hyggelig og godt organisert tur – like moro som alltid. Til tross for litt av og på regn innimellom var det en kjempefin tur for min del. Tindevegen og Espedalen i dag var høydepunktene for meg.

Alt på hotellet var også bra, som alltid.

Det var også veldig gøy å lede den lille asfaltgruppen vår.

Gleder meg allerede til Kvitfjell.

Hilsen, Thomas

• Liker 2
  • Takk 1
  • Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Husk Thomas; det regnet ikke, vi ble ikke våte og alt er i orden! 😆😆😆😲🫣
    • Hei, takk for nok en veldig hyggelig og godt organisert tur – like moro som alltid. Til tross for litt av og på regn innimellom var det en kjempefin tur for min del. Tindevegen og Espedalen i dag var høydepunktene for meg. Alt på hotellet var også bra, som alltid. Det var også veldig gøy å lede den lille asfaltgruppen vår. Gleder meg allerede til Kvitfjell. Hilsen, Thomas
    • Takk til alle deltagerne - hyggelig at dere blir med👍 Kommentér gjerne hvordan du hadde det underveis og på hotellet. Vi ønsker respons🙂 Herlig tur 😎 14 til bords etter samling fra Rogakand, Lampeland, Fagernes og fire som var i området allerede fredag. Søndag morgen forsvant to tidlig tilbake til Rogaland, to eget opplegg, nesten alle våget grusen på Peer Gyntvegen, én hoppet så av i retning Tretten, noen rake veien hjem like etterpå, vi fleste la til Vingrom+Dokka og rundet av med litt tortur (treg søndagstrafikk siste biten mot Oslo), men med dobbel espresso er nå alt bra. På gjensyn gamle og nye medlemmer👏 På toppen av Peer Gyntvegen: 20260607_120327.mp4  
    • Henger meg på og sier takk for en nydelig og hyggelig tur! Ble nesten 90 mil, og det kjennes i rompa 🙂 Minner samtidig alle som tok Peer Gynt vegen, om at det lønner seg å betale bommen innen 48 timer, for å slippe fakturagebyr.
    • 20260606_193412.mp4     Heisann! Fikk ikke sagt hadet da jeg brøt ut av feltet etter Peer Gynt-veien..  Takk for laget alle sammen! Som forventet ble det trivelig og artig også denne gang!😃 Vi ses plutselig! Mvh. Terje
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer