stoppitide Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar De tre høyeste veiene i Pinsen? Forutsatt at de er åpnet etter vinteren😎 Her og nå husker jeg ikke presise navn, men det er hytta oppunder Galdhøpiggen, Blåhøe fra Vågå og den som ligger i Alvdal omtrent. Turen kan gjøres på to eller tre dager - skriv gjerne hva du foretrekker hvis du har lyst til å bli med. Kanskje Elveseter + "Galdhøpiggen" første dag, Blåhøe og Alvdal pluss overnatting Funäsdalen på dag to. Så den hele og stappfulle VEIEN-hjemturen på dag tre? Rekk opp hånden hvis du vurderer deltagelse, kanskje vil påvirke turen og dessuten gjøre meg glad for respons😊
Thomas Scharrer Skrevet lørdag kl 13:08 Skrevet lørdag kl 13:08 Hei, Dette høres spennende ut, jeg er interessert hvis det er uten grusveier. Jeg stemmer for 3 dager. Mvh, Thomas 1
stoppitide Skrevet lørdag kl 16:21 Forfatter Skrevet lørdag kl 16:21 Flott 👍 Opp til sommerskisenteret er det asfaltert. Litt østover, Vågåmo, opp til Blåhøe, der er det grusvei av typen hardt underlag- Litt løs grus på veiskulder, men man tar det rolig nok til at man ikke blir brått nødt til å komme seg unna andre veifarende. Veien opp til Tronfjell er også hardpakket uten løs grus. Hva tror du? Mulig? VELDIG stor følelse å være så høyt😎
Thomas Scharrer Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Ja, det går hvis den er hardpakket og tørr. Jeg kjører vanligvis veldig sakte på slike veier, fordi Diaveln fungerer ikke bra off-road Thomas 1
Anbefalte innlegg