Ny forhandler i Oslo
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Takk for innspill 😎 Vestsiden ned mot Kvitfjell er hovedsaklig grusvei. Nå er det meldt regn dagene før vi kommer og da er den kanskje også våt. Derfor dropper vi den. Valget av Lygna - nestenGjøvik - bakveiene i Landåsen ble tatt for å få en variasjon fra Randsfjorden. Jeg synes at Brandbu - Dokka scorer lavt på underholdnings-/kosefaktor og kommer ikke til å savne det stykket. Denne variasjonen "koster" 4 mil på E4. Generelt om rutevalg; det finnes ofte alternativer som isolert sett kan friste, men erfaringen er at på lange dagsetapper og i gruppe er det gunstig/nødvendig å legge inn noen mindre krevende ekspressetapper for å komme frem med litt tid til overs. -
Av Thomas Scharrer · Skrevet
Hei, Jeg gleder meg til turen neste helg. Været ser også foreløpig ganske lovende ut. Her er bare noen innspill til ruten: Fra Lygna til Dokka: Jeg synes det er mye hyggeligere å kjøre via Brandbu og på østsiden av Randsfjorden i stedet for E4. Det er som regel ganske mye trafikk på E4, og veien er kjedelig. Fra Vinstra til Gudbrandsgård: Det er ikke nødvendig å kjøre E6 her. Det var ganske mye trafikk og kø der i fjor. Det er mulig å kjøre 256 på andre siden av Lågen. Bare noen ideer.

Anbefalte innlegg