Nerden snakker tall om forbrenning ved motorsykling
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Friksjonsmaksing har gått meg hus forbi 🙂 Jeg har hatt mine varianter av det opp gjennom livet. Denne gang blir det annerledes. Friksjonsminimering, tilstedeværelse, hygge, avkobling (både fra internett og Norge), suse rundt i min egen boble 🙂
-
Av Simen Teigre · Skrevet
Jeg vil gjerne bli med på min første Strada-tur i morgen (nytt medlem), gleder meg! 😎☀️ -
Av stoppitide · Skrevet
Kanskje legge til at hendler og speil er utsatte. Det finnes egne greier til det formålet. -
Av stoppitide · Skrevet
Strålende! "No Flex, I go" 👏😎 Det blir bra nok vær i Skottland, så bare å kjøre på i nye klær. Med unntak for sykdom kanskje, fikk du med deg trenden "friksjonsmaksing"? Tanken er vel at en strabasiøs reise er den du husker best og er stolt av å ha fullført. -
Nå er billetter til Kielfergen kjøpt og betalt. Det samme gjelder fergen fra Rotterdam til Hull i England. Begge deler uten angremulighet, så får vi se hvor lurt det var. Tillatelsen for å ankomme UK er også på plass. Jeg har imidlertid begynt å få litt "kalde føtter" med tanke på været i England og Skottland på høsten, så jeg holder på å tenke ut alternative løsninger. Dersom været i UK er helt på trynet når jeg kjører i land i Kiel, legger jeg kursen i en annen retning. Formen er ikke helt på topp for tiden så jeg vil ikke jage etter de lengste etappene i dagevis. Hvis været er bra i retning Tsjekkia og Østerrike så styrer jeg kanskje den veien. (Har en bekjent i Tsjekkia det hadde vært artig å svinge innom). Kanskje kommer jeg ned til Italia et sted. Jeg har 11 dager fra jeg ankommer Kiel, til jeg skal ta fergen tilbake, så Italia er absolutt innen rekkevidde, selv med min form. Litt av luksusen med å reise alene er at planleggingen ikke behøver å overdrives eller diskuteres så mye. Jeg kan ta hver dag som den kommer, styre etter vær, form og innfall. Nå er det meste på plass med tanke på utstyr. Kjøpte en vanntett bag til å stroppe fast bak på sykkelen, (i tillegg til to små sidevesker) så nå blir det plass til både varmt tøy, kamera, verktøy og litt annet. Sykkelen skal få et oljeskift, så er den også klar. I morgen er det tre uker til avreise 🙂 Jeg håper fortsatt på en fin tur til Skottland, men er forberedt på å utsette den til fordel for bedre vær et annet sted.
-

Anbefalte innlegg