menkis Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Er det besluttet at Shop'n skal legges ned? Det er litt tynt vareutvalg der nå etter omlegging til nye nettside.Vil det komme flere varer etterhvert? -- Menkis Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoppitide Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Ja, det kommer Alt må legges inn manuelt og det innebærer så mange klikk samt noe IT/admin/opplæring som vi dessverre ikke har fått stokket ennå. Den som venter på noe godt osv.... , men likevel... beklager forsinkelsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
menkis Posted June 15, 2015 Author Share Posted June 15, 2015 Ikke noe problem. Jeg venter jeg. Er vel ikke noen kjempetålmodig sjel, men..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoppitide Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Da er det ting & tang tilgjengelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
menkis Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 Konge. Ordre lagt inn.Venter i spenning på pakke i posten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inajoy Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 ...sender i dag Menkis Link to comment Share on other sites More sharing options...
halbjo Posted July 18, 2015 Share Posted July 18, 2015 Hei. Savner varer som jeg har bestilt! Gleder meg jo til å få dem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts