Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Jeg bestilte meg klær fra shop'n deres. Gleder meg skikkelig til å få dem.

Jeg har prøvd å få kontakt med noen her inne, men det er ikke så lett.

Er det noen som kan fikse opp i dette?

Pengene er borte fra konto, så da er det bare klærne igjen.

Posted

Hei,

 

Shopansvarlig er på ferie. I kombinasjon med at en del viktige funksjoner mangler på den nye flotte siden vår her, så tar det dessverre litt tid. Vi håper varene blir sendt deg ila uka, eventuelt kan du få varene utlevert på Ducati Weekend om bare 2 uker hvis du skal dit :)

×
×
  • Create New...

Important Information

Ved å benytte denne siden godtar du våre Privacy Policy og Guidelines