Mer om Hypermotard...! Og spørsmål!
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Jon Tangenes · Skrevet
Takk for reisen så langt! Monster? Sist jeg var hos deg hadde du en 2013(?) Multi...noe jeg ikke har fulgt med på her. Det Raysons eksosanlegg prosjektet er ment for cafe bygget ditt, ikke sant? Og apropo lukter: En gang kjørte jeg rett sydover til franskekysten og Spania tidlig i Mai. Riktignok i bil og på motorvei. men ved å kjøre 50 mils etapper sydover tidlig i Mai, får man en vår som nærmest eksploderer. Det var sterkt. En gang kjørte vi den 10 mil lange strekningen vestover fra Bucurest midt i Lindetre blomstringen. Mye av den strekningen går gjennom en lindetre skog... En annen ting som er fasinerende, om man som meg, elsker tidlig høst. Er å kjøre ganske sakte sydover i September en gang. Da får man en "evigvarende" høst, herlig. En gang brukte jeg to månder herfra til Bulgaria, da gikk det så sakte at vintern tok meg igjen til slutt. Men du verden så mye jeg opplevde. God tur videre Øystein! -
Av Morten Evensen · Skrevet
Imponerende reise, flotte bilder og utfyllende beskrivelser. 👍💪🏍🇮🇹 og en 🥃 -
Av Morten Evensen · Skrevet
Perfekt, det var tre andre med samme fargekombo på tur i området samme dag, men turen ble litt lenger. Sånn her Lierkroa, Hanekleiva, Vindfjell, Skien, Nordagutu, Gvarv, Lunde, Fjågesund,Vrådal (bildet),Kviteseid, Seljord, Bø, Notodden, Årlifoss, Jondalen, Kongsberg og hjemover, ca 50mil. Bra vær, litt vått på vei i Telemark. Ikke så mange dager som byr på det samme fremover, så det er bare å kjøre på -
Av stoppitide · Skrevet
Det ser fremdeles veldig koselig OG spektakulært ut👍 Var det Richard Hammond som snakket om NC500.... om at den veien er så bra at kjøringen "måtte" strupes. Han valgte en omvei/snarvei som på sedvanlig vis ikke ble slik de trodde. Du er vel 8 mil fra John o' Groats (bare nevner det)(igjen) Duft på motorsykkel. Sist jeg kjente det tydelig var bak en jallataxi med røykende sjåfør. Forrige gang var da Norge spilte VM-kamp og på Ring3 passerte jeg storskjerm-party'et på Ullevål med en vegg av brutal og ulekker "parfyme" - helt uten måtehold🤨 -
Og - ja… Jeg fortsetter å glemme dette med dufter - lukt jeg merker mens jeg kjører… Har glemt det et par dager, men SKULLE få det med i dag.. not. Dagens dufter var - nylagt asfalt, en klar aroma fra forskjellige destilleri, og salt sjøluft..
-

Anbefalte innlegg