-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Brewdog Punk IPA er innafor, selv i glutenfri versjon. Det er bra du får litt flere km på «snart» veteran monster’n, så ikke pakninger og bevegelige deler går tørre😆 Du møtte vel ikke særlig mange på tur i ingenmannsland i 🇸🇪 vil jeg tro? God tur videre.
-
Av stoppitide · Skrevet
Bare 25 grader her oppe og litt drag i luften. Borgeous er i tvil om glutenfritt øl er innafor. Han synes at f.eks IPA er bra. Blir dette ok da? Jeg synes det smaker fersken 🤨 trivelig lell👍 -
Av stoppitide · Skrevet
Rullet pent vestover i/fra Funäsdalen - fri EU flyt av kapital, varer, folk og fart. Så inn i Norge på humpeveier. SVV/entreprenører på bærtur? Glatt i Sverige - humpler to km senere. Vel, vel, likevel bra driv. Kanskje ikke så spennende før Alvdal et passert... Folldal og Rjukan er jo bra. Nedom Ringebu for å vaske bugs av sykkel, skinndress, støvler og hjelm. Prøvde en Ringeburger. Tabbe. Hvor er Ramsey eller Hellstrøm? Ikke her heller. Snart opp til Spidsbergseter og en skinndress- et eller annet😎 -
Av stoppitide · Skrevet
Hvis hullet er pent og rent og du har ny aluminium skive så kan du kanskje begynne med 15 og etterstramme hvis nødvendig? Ikke optimalt, men funker midlertidig. Kanskje. -
Av stoppitide · Skrevet
Dette kunne vi blande med skinndresspils.... ikke så lett å se at det er meg, men, men
-
Anbefalte innlegg