stoppitide Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Scrambler versjoner - god butikk for Ducati med nye 400 kubikkere.Pikes Peak - stilig! Noen som skal oppgradere?959 - fornuftige oppgraderinger og kanskje greit med den eksosen....Hyper - økt slaglengde gir mer moment.1200 Enduro - potent og enda mer direkte GS-konkurrent.XDiavel - tar enda større 'cruiser'markedsandeler. Beltedrift!World Ducati Week 1. - 3. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolberg Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Liker at ny Multistrada Pikes Peak har fått Öhlins fjæring, men såvidt jeg forstår så har den ikke elektronisk demperjustering og det synes jeg er litt nedtur. Multistrada 1200 Enduro vil sikkert friste noen GS eiere. Den eksosen til Panigale 959 er vel ikke Italiensk designs stolteste øyeblikk? Ser at USA utgaven fortsatt vil få "under belly" eksos som er lekkert etter min mening. XDiavel gir nok enda større salgstall, spesielt i USA. Gleder meg til å se de nye modellene live til våren! Sven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hmm tja litt skuffet over variasjon i modell utvalget og designvalg på 959 eksos. Men da er det kanskje tiden inne for å lage seg en tøff caferacer av Scrambler? Mye fint brukt å få tak i da uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 Jeg ser på hvordan Ducati forhåndsblestet XDiavel og MTS Enduro så voldsomt. Det ligner litt på grisetaklende italienske fotballspillere som øyeblikkelig strekker hendene i været for å signalisere at de ikke har gjort noe galt, lenge før dommeren blåser - det er ofte den klareste indikasjonen på at de er 'skyldige' Mon tro om Ducati følte behov for å 'unnskylde' seg for syklene beregnet på nye segmenter.... Begge ser overraskende stilige ut og vil selge bra, tror jeg. EURO 4 og senere EURO 5 skaper problemer/utfordringer og eksosen på 959 er kanskje litt hastverksarbeid. Dog, jeg vet at Kämna fikk 15 hk og noe lignende Nm mer ut av en 1199 med kliss lik eksos for et par år siden - muligens funker denne eksosdesignen bedre enn den ser ut... Internetten pleier å blomstre med harde nord-og-ned-beskrivelser av det meste som er nytt og uvant. Hverken Scrambler eller disse to nye har fått noe særlig juling, så kanskje treffer Ducati blink oftere enn de har pleid å gjøre i tidligere tider. Det som var forventet, men ikke er besvart, er en klasseledende StreetFighter. Monster R joda javel, men ikke helt nok til å sette skapet ettertrykkelig på plass. Aprilia, KTM, BMW, Suzuki, Kawasaki og nå Yamaha har modeller som gjør at Ducati nesten 'må' gjøre noe synes jeg. En 1299 SuperFighter blir lekende lett klasseledende Vel, vel, forventninger og spekulasjoner om en scooter, en SF1299 og firesylindret SuperBike kan holde interessen på topp enda noen år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Ikke så gæli Pikes Peak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolberg Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Denne nye Scrambler utgaven - Italia Independent var ordentlig kul! Lurer på hva en slik en vil koste? Sven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Den var kul , kanskje jeg må gå for down sizing nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg