stoppitide Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 Det er visstnok mange som sliter med plass til / plassering av føtter på disse nymotens Mosterne. CNC Racing har to utgaver til svimlende € 1.190,- eller 1.350,-. Jeg kom over disse nye fra Geckoracing til € 135,- pluss evt 50,- for passasjerdelene. http://www.geckoracing.it/en/pedane-regolabili/ducati/ducati-monster-821,-1200-shop-on-line.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duracell Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 Takk for link, dette er interresant! Har sett nøye på siden og bildene, i utgangspunktet blir første tanke: at det er for billig til å være "sant". Sammenlignet med konkurrentene. Løsningene virker gode, med kanskje unntak av pasasjerløsning. Ingen innflippbare pedaler, samt at braketten kan se litt " sårbar" ut? Artig løsning for bremselys bryter. Klør i "paypal" som har kortet mitt. Må nesten logge av, så jeg rekker å tenke meg om:-) Mvh Duracell Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoppitide Posted March 5, 2016 Author Share Posted March 5, 2016 Kanskje man kan modifisere dem litt .... Fotpinnene byttes med vippe-pinner hvis det er/blir standard størrelse på hullene? Bremselysbryter på bakbrems er ikke veldig viktig (sjelden man bremser bare bak), men trykkbryter funker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 Dette var VELDIG fristendes. Vurderes sterk!Eneste er at jeg ser passasjer fotpinnen er en del høyere enn original, kanskje ikke så komfortabel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts