Nicolas_sørum Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Nico er kallenavnet jeg klinger holder til ca 5 min fra Løvaas 26 år , drevet med motocross i mange år, å i år ble det min andre ducati i hus, startet med en 2014 899 panis, tok det litt opp i år så nå er det 2016 panigale R (STORFOrNØYD) Håper å treffe på litt av dere her å der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas_sørum Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Lite bilde må vel med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Velkommen Nico Henge med på turer og etter hvert banedager? Flott at du deler historier og bilder - aldri feil med en R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas_sørum Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Tur blei det i helgen, banedagene er jeg med på!! Er jo på rudskogen så ofte jeg kan torsdager altså! Å sier ikke nei til mer Hehe ✌ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg